Se on lapsivapaa viikonloppu edessä, just viety lapsi mummolaan hoitoon, mutta nyt mietitäänkin, että mitäs ihmettä nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti"

Vieras
On ihan tyhjä olo, pitkästä aikaa kahdestaan miehen kanssa eikä keksi mitään tekemistä... syömään nyt ehkä lähdetään ravintolaan illalla, mutta muuten pää on tyhjä. Toisaalta mukavaa, toisaalta tylsää... ehdotuksia mitä voi lapsettomana tehdä? :D

jestas mikä unelmatilanne.
meillä on aina jotain valmiiksi suunniteltua "pakollista" menoa jos lapsi hoidossa.
tuollasta tilannetta ei kyllä varmaan vielä moneen moneen vuoteen oo edessä.
mutta lenkille, syömään, leffoja, kaupoille, läheisyyttä

Tiesittekö miten paljon etukäteen? Itse ainakin suunnittelisin kaiken jo hyvissä ajoin, olisi sellaista harvinaista herkkua tuo että lapsi on hoidossa =)

Me lähdettäis vastaavassa tilanteessa ulos illalla. Jos tarjolla olisi jotain stand up-esityksiä niin sinne ehdottomasti tai katsomaan jotain muuta vastaavaa, syömään ja juomaan... Päivällä vois käydä shoppailessa ihan rauhassa. Aamulla nukuttais pitkään ja ah.. aamuseksiä ;)

[QUOTE="vvv";23016493]Ehkä kullan kanssa kaksin kotosalla on ok, kunhan ette käytä sitä siivoamiseen, ehkä naapurikaupunkiin hotelliin yöksi ja shoppailemaan spontaanisti?[/QUOTE]

Me ei tuossa tilanteessa jäätäis kyllä kotiin, kun muutenkin saa olla kotona ihan tarpeeksi.. Hotelliyö olis mukava!

Mulla sama ongelma. Tosin mies on töissä mutta illalla mennään elokuviin. Mutta tää päivä.. mitä ihemttä sitä tekis. Vois lähteä lenkille tai hiihtämään (tosin voisin vaikka lapset ois kotonakin), mutta kun ei vaan saa aikaseks. Oottelen vaan, että lumet tippuu katolta ja on pakko mennä lumitöihin.

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23016487:
mä olisin varannut hotellihuoneen jostakin. käynyt teatterissa tai elokuvissa ja syömässä. vietetty huoneessa kahdenkeskistä aikaa ja illalla sitten tanssimaan

Hyvä idea muuten, mutta ei kyllä tee mieli maksaa satasta hotellihuoneesta... :( Elokuviin vois ehkä lähteäkin.

[QUOTE="hmmm";23016503]Tiesittekö miten paljon etukäteen? Itse ainakin suunnittelisin kaiken jo hyvissä ajoin, olisi sellaista harvinaista herkkua tuo että lapsi on hoidossa =)

Me lähdettäis vastaavassa tilanteessa ulos illalla. Jos tarjolla olisi jotain stand up-esityksiä niin sinne ehdottomasti tai katsomaan jotain muuta vastaavaa, syömään ja juomaan... Päivällä vois käydä shoppailessa ihan rauhassa. Aamulla nukuttais pitkään ja ah.. aamuseksiä ;)[/QUOTE]

Tiedettiin viime viikonlopusta alkaen. Ei tässä yhden työviikon aikana ole paljon ehtinyt suunnitella... Stand-up olis parasta, muttei ikävä kyllä ole täällä nyt tarjolla. Shoppailu ei jotenkin jaksa innostaa nyt.

Ohjelmassa todennäköisesti oleskelua kotona, illemmalla elokuviin ja syömään ja sitten taas vaan oleskelua kotona kunnes huomenna iltapäivällä haetaan lapsi kotiin. :)

Tee jotain sellaista, mikä on helpompaa ilman lasta.
Tosin kun mä hoidan tutun lapsia (lapset tulevat meille), niin he viettävät usein aikaa kotona, kaikessa rauhassa. Siihen on niin harvoin mahdollisuutta =)

Kai sitä voi vaan olla? Tuijottaa telkkua tai lukea tai ihan vaikka nukkua?

Jos teillä on lapsettomia ystäviä, niin nyt ois hyvä sauma ehdottaa ex tempore -kyläilyä tai treffejä kaupungilla.

Uusimmat

Yhteistyössä