Pitkät naiset yli 175 cm

  • Viestiketjun aloittaja Hih
  • Ensimmäinen viesti
amatsooni ja ylpeä siitä
Olen 183 cm pitkän ja käytän jopa kymmenen sentin korkoja ;) Onneksi poikakaverini on kaksi metrinen niin baariin mennessä käännämme kyllä katseet :D Nyt kun löytyi pitkä mies niin en tunne oloani edes mitenkään hirveän pitkäksi edes korkkareilla. Tosin ikinä en ole pituuttani hävennyt, päin vastoin. Nautin korkeista koroista ja siitä, että ihmisillä loksahtaa suu auki kun näkevät minut. :)
 
lussi
Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:
Kyllä käytän. Olen 180cm pitkä ja 120kg painava rotunainen ja 5-6cm korot saapikkaissa on upeat. Tulee todellla sexy olo sellaisista, joten käytänkin niitä päivittäin.
olet todellakin rotu nainen, käytä vaan korko kengiä.
 
tumppi mikä tumppi
Alkuperäinen kirjoittaja HUI:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja HUI:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja HUI:
Pitkät naiset korkkareissa on pelottavia ja kolkon näköisiä :eek:
Kuten esimerkiksi mallit ja missit vai? B) :D
Esimerkiksi.
Nainen on parhaimmillaan sirona ja naisellisena.
Älä nyt ymmärrä väärin, sä olet toki oikeutettu mielipiteeseesi. Mutta silti on vielä pakko kysyä että eikö sitten mielestäsi pitkä nainen (vaikka nyt edelleen kaikki missit ja mallit) voi olla siro ja naisellinen? Tekeekö lyhyys naisesta naisellisen?
Naisellinen nainen on n. 160cm, b-rinnat, pyöreä ja kiinteä peppu, hoikka vyötärö. Siis tämä nyt vain on minun naismaku. Pitkät naiset ovat usein maskuliinisia. Miehet saa olla pitkiä, naiset pienempiä. Vaikkakin itse olenkin 180cm pidän pienistä naisista.
Sä oot pätkä mieheksi!!! Miehen pitää olla vähintään 185 cm pitkä, siis vähintään!!!
 
Oon 176cm, en ole koskaan edes opetellut käyttämään korkkareita enkä moisia omista. En tiedä, kuinka paljon pituudellani on asian kanssa tekemistä. Mulla on farkkujen lahkeet 36 tuumaa, että jalkoja kyllä on ilman korkojakin. :xmas:
 
Millipidetär
Olen 176 senttiä enkä käytä korkkareita juuri siitä syystä että itselle tulee oikein amatsooniolo... en haluaisi olla näin pitkä, enkä halua sitä mitenkään korostaa, mieheni on samanpituinen joten en missään nimessä halua olla häntä pidempi
 
Minusta juhlavassa pukeutumisessa matalakorkoiset kengät ne vasta amatsonivaikutelman. Korkkarit juhlaan ja matalat kengät kävelemiseen. Amatsonivaikutelmaan vaikuttaa ihan muut asiat kuin korkojen korkeus enemmänkin.

Pituutta 175cm, jalkoja riittävästi. Onneksi ukko on järkevän pituinen, lähemmäs 190cm.
 
en haluaisi olla pätkä
Olen n. 184 cm ja käytän silti korkoja. En välitä mitä muut ajattelevat asiasta, sillä eikö kaikilla ole oikeus näyttää naiselliselta? Ystäväni on 177 cm pitkä enkä pidä häntä pitkänä. Hän käyttää arkenakin n. 10 cm korkoja, eikä silti näytä yhtään "hujopilta", vaan on kaunis näky.
 
"peter"
Minäkin näin miehenä olen sitä mieltä, että pitkä nainen korkokengissä on upean näköinen, jos kulkee hyvässä ryhdissä. Hyvin pitkät tytöt voisivat käyttää vähän matalampia korkoja, sillä ihan lättänät kengät jalassa ei ole hyvännäköistä.
 
Minä olen 178 ja en ujostele korkkareita. Minusta 8-9-10 senttiset on ihan ok. Jos käyttäisin 5 senttisiä, niin tuntuu, että ujostelen, ja sitä en halua. Matalat korot kuuluu rentoiluun ja sen semmoiseen.
 
"Totuuden torvi"
Aika amtsooni oot kyllä ilman korkojakin. Täytyy olla jo pikä miehekäs mies puolisona ettei ihann valtavalta näytä.

Hei voiko ihminen mitään sille, millaiseksi syntyy?! Mielestäni on aika epäkohteliasta mennä suurentelemaan toisen pituutta, vielä lapsellisempaa korostaa omahyväiseen sävyyn omaa pienikokoisuuttaan ja sirouttaan.

Jos henkilö itse sen tiedostaa eikä anna sen häiritä niin ei siinä sillon mitään, mutta näin yleisesti ottaen teikäläisten pitäs pitää tollaset mölyt mahassa! Joillekin se nimittäin on arka paikka eikä kukaan halua vajota syvemmälle omaan suruunsa. Eli pitäs vähän ottaa toisten tunteet huomioon!
Musta pitkät naiset on näyttäviä ja edustaa valtaa, voimakkuutta ja hyvää itsetuntoa.

t. keskipitkä.
ps. Olen aina rakastanut 12senttisiä korkoja? kauneimmat korkkarit mitä on!
 
"abcd"
Minulla pituutta 183 ja en ole koskaan käyttänyt korkkareita. Aina kun olen mieleiseni löytänyt, kokoa ei ole ollut tarjolla. Tai sitten puristaa varpaita ja paljon. Kavereiden kanssa baarissa käydessä minulla on yleensä jotkut maiharit tai työkengät. Lenkkarit olen joutunut valitsemaan miesten osastolta. Viimeisin Sievin työkenkä oli kokoa 45.

Töissä kuulee monesti asiakkaiden kutsuttavan amatsooniksi, vaikka en mielestäni eroa tavallisesta ihmisestä mitenkään 80 kg painollanikaan. Siskon lapset tosin joskus ovat sanoneet kenkiäni suksiksi :D Vertailun vuoksi, sisarukseni ovat 170 ja 160 cm pitkiä. Ja lyhyemmällä sisaruksellani on kenkä kokoa 40. Ja hän pitää sitä pituisekseen suurena kokona.
 
Minä ainakin haluisin amatsoonin. Ei haittais vaikka ois itteä isompi. Olen 180cm mies. Mielestäni pitkiä naisia ovat 177 ja ylöspäin olevat naiset. Kauniita ja mukavan vahvoja naisia, en tiedä mikä siinä viehättää (oisko vaan alitajuisesti hakemassa omalle pojalle pitkän geenejä? :D ), mutta viehättää kuitenkin! Haaveksi jäänee sellaisen löytäminen, sen verran harvassa nämä ihanat amatsoonit ovat.

Piti tehdä ihan tunnus tätä varten. Jos tätä lukee joku vapaa amatsooni niin saa ottaa yhteyttä!
 
nätti pätkä
Joo, ei ole kyllä ikinä kukaan tullut rumaksi sanomaan, eikä pituudesta ole kiusattu edes alaluokilla. Olen 176 cm pitkä. Itseäni välillä häiritsee pituus, joten harvoin pidän korkkareita, niissäkin suosin jotain 5 cm korkoa. En osaa kyllä korkeemmilla kävelläkkään nätisti :)
Just tuo oman pituuden häiritsevänä kokeinen ja siitä johtuva huono ryhti/lysyssä seisominen on ainoa asia joka voi tehdä vaikutelman että pituus rumentaa. Minusta pituus tai lyhyys ei vaikuta naisen kauneuteen sinällään mitenkään.
 
vierailija
Musta pitkät naiset on tosi upeita! Niin kuin se Nightwishin uus laulaja! Todella hätkähdyttävän upea! Saa käyttää korkkareita, missä koossa tahansa. :) Ja on ne lyhkäisetkin naiset kivoja, sellaisia pieniä tirrejä. :D Oon siis itsekin nainen, keskimittainen ja kateellinen niin pitkille kuin lyhyillekin! :D
 

Yhteistyössä