Pitkät naiset yli 175 cm

  • Viestiketjun aloittaja Hih
  • Ensimmäinen viesti
Hih
Käytättekö yli 5 cm korkkareita, tuleeko jotenkin " iso ihminen " olo? Minä oon 182 cm, ostin tuossa saappaat mis 6 cm korko, mies sanoi et ootpa amatsooni kengät jalassa, ei sitä itse huomaa kun peilistä katsoo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hih:
Käytättekö yli 5 cm korkkareita, tuleeko jotenkin " iso ihminen " olo? Minä oon 182 cm, ostin tuossa saappaat mis 6 cm korko, mies sanoi et ootpa amatsooni kengät jalassa, ei sitä itse huomaa kun peilistä katsoo.
HMM, MÄ EN KÄYTÄ KORKKAREITA KUN TUNNEN OEVANI LIIAN PTKÄ, JUST neuvolas mitattiin ja on 166.5... joten mun mielestä oli kyl aika huima pituus
 
MLL
Alkuperäinen kirjoittaja Hih:
Alkuperäinen kirjoittaja totisesti amatsoni:
Pitkät naiset vaan on rumia :( Miksi korostaa sitä rumuutta vielä pidentämällä itseään?? En ymmärrä!
Ei mua ainakaan pituus rumenna.
Joo, ei ole kyllä ikinä kukaan tullut rumaksi sanomaan, eikä pituudesta ole kiusattu edes alaluokilla. Olen 176 cm pitkä. Itseäni välillä häiritsee pituus, joten harvoin pidän korkkareita, niissäkin suosin jotain 5 cm korkoa. En osaa kyllä korkeemmilla kävelläkkään nätisti :)
 
pieni ja siro
Alkuperäinen kirjoittaja Hih:
Käytättekö yli 5 cm korkkareita, tuleeko jotenkin " iso ihminen " olo? Minä oon 182 cm, ostin tuossa saappaat mis 6 cm korko, mies sanoi et ootpa amatsooni kengät jalassa, ei sitä itse huomaa kun peilistä katsoo.
Aika amtsooni oot kyllä ilman korkojakin. Täytyy olla jo pikä miehekäs mies puolisona ettei ihanv valtavalta näytä.
 
lll
Minä olen 178cm pitkä. Käytän aika harvoin korkoja. Arkena en lainkaan.
Jos lähden esim. baariin niin saatan käyttää korkeampia kenkiä,en kuitenkaan kunnon korkkareita.
Minusta vaan olen riittävän pitkä ilman huimia korkoja :)
 
Hih
Alkuperäinen kirjoittaja MLL:
Alkuperäinen kirjoittaja Hih:
Alkuperäinen kirjoittaja totisesti amatsoni:
Pitkät naiset vaan on rumia :( Miksi korostaa sitä rumuutta vielä pidentämällä itseään?? En ymmärrä!
Ei mua ainakaan pituus rumenna.
Joo, ei ole kyllä ikinä kukaan tullut rumaksi sanomaan, eikä pituudesta ole kiusattu edes alaluokilla. Olen 176 cm pitkä. Itseäni välillä häiritsee pituus, joten harvoin pidän korkkareita, niissäkin suosin jotain 5 cm korkoa. En osaa kyllä korkeemmilla kävelläkkään nätisti :)
Mie vaan tykkään korkkareilla tipsutella, on 1-6 cm korkoja, käytän fiiliksen mukaan. Ei muakaan ole koskaan pituuden takia syrjitty, mielummin katselen korkeelta kun alhaalta :)
 
Virpi
Kyllä käytän. Olen 180cm pitkä ja 120kg painava rotunainen ja 5-6cm korot saapikkaissa on upeat. Tulee todellla sexy olo sellaisista, joten käytänkin niitä päivittäin.
 
vieras
Se vasta ruman näköistä on, kun lyhyt ja lyhyet sääret omaava nainen vetäisee korkkarit jalkaan, siitä on näyttävyys kaukana. Pitkille, hoikille naisille sopivat hyvin.
 
mn
Kyllä mä käytän (olen 176cm), eikä kukaan ikinä ole amatsoniksi sanonut, vaan on kehuttu upeaksi, kauniiksi ja näyttäväksi naiseksi. Mulla tosin mies reilusti yli 180cm eli korkkarit jalassakaan en ole häntä pitempi. (en kyllä tiedä, oisko sillä hänen mielestään edes merkitystä...)
 
Hih
Alkuperäinen kirjoittaja pieni ja siro:
Alkuperäinen kirjoittaja Hih:
Käytättekö yli 5 cm korkkareita, tuleeko jotenkin " iso ihminen " olo? Minä oon 182 cm, ostin tuossa saappaat mis 6 cm korko, mies sanoi et ootpa amatsooni kengät jalassa, ei sitä itse huomaa kun peilistä katsoo.
Aika amtsooni oot kyllä ilman korkojakin. Täytyy olla jo pikä miehekäs mies puolisona ettei ihanv valtavalta näytä.
Juuh, ei tuo mies ole kun 179 cm, mut ei se sitä häiritse eikä myös muakaan.
 
Käytin korkoja melkein aina, ennen kuin sain lapsen. Nyt tuntuu käytännöllisemmältä kulkea ihan maan tasalla, kun melkein joka paikkaan menen rattaita työntäen. Sitä paitsi näyttäisi hassulle (mun mielestä) käyttää korkoja kun on kärryjen kanssa liikkeellä... Olen 176cm pitkä. Pitkä nainen on upea, jos kulkee hyvässä ryhdissä!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hih:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni ja siro:
Alkuperäinen kirjoittaja Hih:
Käytättekö yli 5 cm korkkareita, tuleeko jotenkin " iso ihminen " olo? Minä oon 182 cm, ostin tuossa saappaat mis 6 cm korko, mies sanoi et ootpa amatsooni kengät jalassa, ei sitä itse huomaa kun peilistä katsoo.
Aika amtsooni oot kyllä ilman korkojakin. Täytyy olla jo pikä miehekäs mies puolisona ettei ihanv valtavalta näytä.
Juuh, ei tuo mies ole kun 179 cm, mut ei se sitä häiritse eikä myös muakaan.
etkö just sanonu et miäs sanonu sua amatsooniks saappaat jalassa?
 

Yhteistyössä