Pitkäkiertolaiset

Heips!

Ajattelin kokeilla ottaisko tuulta alleen tällänen ketju. Harmittaa ihan vietävästi kun nyt on kp 47 ja testit näyttää negaa eikä menkkoja kuulu. Mulla ei oo koskaan aiemmin ollu näin pitkät kierrot enkä mä tiedä miten päin pitäisi olla :(

Onko tälläsissä kierroissa edes mahdollista tulla raskaaksi?

Aikaisemmin kierto on yleensä ollut sen 30-31 päivää riippumatta abortista tai keskenmenosta. Ja nytkin tän tammikuisen km:n jälkeen on tullu kahet menkat (nojoo eipä oo kovin paljon kun nyt alkaa kesäkuu..) ja nyt ei taas mitään.

Sattuisikohan tämän lukemaan joku jolla on pitkät kierrot ja joka olisi plussannut tyyliin kp 50 tai jotain tällästä hävyttömän pitkää kuitenkin?

 
Heips!!

Mulla on todella pitkät kierrot, jotain välillä 40 - 56 ihan luomukierroissa, ja kun joskus muinoin vuosia sitten lopetin pillerit, oli sellanen 4 kk tauko, jotenka gyne määräs mulle jotain hormoonia että saatiin täti taas alkuun...

Nyt menossa kp kutakuinkin 52/40-56, ja negaa näytti testi ainakin vielä lauantaina...

Eli todella pitkiäkin kiertoja löytyy ihan luonnostaan...

Toivon kuitenkin sulle samaa kuin itelleni, eli että se muuttuis kuitenki plussaksi päivien kuluessa, ite meinaan testailla vkonloppuna, jos ei tätiä näy... Ainakaan toistaiseksi ei vielä mitään oiretta siihen suuntaan, vaikka yleensä mulla on TODELLA kivuliaat tädit, buranalla mennään ja silleen...

Mutta siis tsemppiä!!
 
Mie tulin raskaaksi vaikka kierto huiteli miten sattui.. oli yli 100 päivän kiertojakin ja tulin raskaaksi ensimmäisellä yrityskerralla. Joten kaikki on mahdollista.. mie ajattelin etten tule ikinä raskaaksi kun kierto oli niin pitkä.. joskus mulla oli ½ vuottakin väliä menkoilta. Onneks kävi hyvä tuuri! :D
Ekan synnytyksen jälkeen menkat oli poissa 9kk. ja sitten kerkis olla 3 menkat ja olin uudestaan raskaana. Nyt ois kolmas haaveissa ja toiveissa, kun sais vaan kierron takaisin.
Täällä pidetään kovasti peukkuja teille. Kyllä se pikkunyytti varmasti kohta ilmoittaa tulostaan! :hug:
 
Miulla on tosiaan nyt venähtäny nää kierrot.. Nyt mennään kai jotain kp 80, en oo varma... Edelliset pitkät oli 46, ja 44. Sitä ennen ihan normaaleja. Miusta vaan tuntuu että ois ovis saattanu olla 2,5 viikkoa sitten, lämmöistä päätellen. Ei oo vielä lämmöt laskenu...joten toiveita on, vaikka sunnuntaina sainki negan. Katotaan. :)
 
useissa ovulaatiolaskureissa (netissä) sanotaan että jos on alta 21 tai yli 35 päivää kierto, voi olla ettei ovuloi. ittellä kierto nyt ollut 33-36 luokkaa ja ens kierrossa aattelin kokeilla tikuttamista...

plussaonnea silti kaikille :flower:
 
hei!

minulla on myös ollut näitä pitkiä kiertoja. edellinen oli 98 päivää, enkä ollut raskaana. stressi on ollut välillä kova, ja lääkärin mielestä se on todennäköinen syy kiertojen venymiseen.

kannattaa käydä gynekologilla selvittämässä pitkän kierron syitä, siitä tulee itselle rauhallisempi olo. on niin tuskaisaa odotella, milloin keho alkaa toimia niin kuin kuuluukin. varsinkin, kun odottelee raskausuutisia. lääkäri voi säännöllistää kierron hormonaalisella hoidolla.

:heart: piip
 
Mullakin välillä ollut pitkiä kiertoja. Tosin ylipäätään kierrot hyvin epäsäännölliset eli 30-50. Olenkin siksi miettinyt että ovuloinko ollenkaan, vai ovuloinko vain sillointällöin noissa 30pv:n kierroissa. Kiva kuulla, että pitkistäkin kierroista on tultu raskaaksi. Itse olen ajatellut jo pidemmän aikaa käydä gynellä, mutta aina se on vaan jäänyt. Olen nyt laittanut itselleni rajan, että tänä kesänä käyn - kerran jo varasin, mutta piti perua. Olis kiva tietää onko tälläinen epäsäännöllinen kierto ihan normaalia, vai pittäiskö asialle tehdä jotain.

Plussa onnea kaikille :hug:
 
Minä olen kans tullut raskaaksi vaikka kierrot ovat olleet tosi pitkiä...Minulla vain kesti 7kk että tärppäsi ja siinä valillä ei tullut kuin yhdet kuukautiset. kun oli niin pitkät kierrot niin en voinut uskoa että voisin olla raskaana enkä tehnyt testeja ja niinpäs sitten olin jo 3kk:lla raskaana jo kun sain tietää pikku tulokkaasta =) synnytyksen jälkeen oli menkat 9kk:tta poissa ja nyt toivon mukaan saan pillereillä kierrot tasaantumaan, että meillä ei ole vielä kakkonen haaveissa mutta ajattelin kertoa oman juttuni tänne... :)

Plussaonnea kaikille :flower:
 

Yhteistyössä