Lukeeko siinä hba1c ?Alkuperäinen kirjoittaja Moi:ei kun se on vaan verikoe josta näkee 3kk keskiarvon
Yks putkilo vaan,äkkiä ohiAlkuperäinen kirjoittaja Starlight:Paastosokeri sormen päästä ja pitkäsokeri käsitaipeesta siis? Jos näin on niin sitten voin ottaa tytön mukaan. Luulin että joudun niitä litkuja taas juomaan ja istumaan siellä tunti tolkulla.
Pitkänsokerin saa otettua myös sormenpäästä.Alkuperäinen kirjoittaja moi:Yks putkilo vaan,äkkiä ohiAlkuperäinen kirjoittaja Starlight:Paastosokeri sormen päästä ja pitkäsokeri käsitaipeesta siis? Jos näin on niin sitten voin ottaa tytön mukaan. Luulin että joudun niitä litkuja taas juomaan ja istumaan siellä tunti tolkulla.
Mulla diabeetikkona on 95% otettu taipeesta. Harvemmin on ne pika koneet käytössä,että voi ottaa sormesta.Alkuperäinen kirjoittaja Poliklinikan sairaanhoitaja:Kyllä ainakin meillä diabetespolilla otetaan pitkäsokeri myös sormenpäästä..
Tytöllä on aina otettu diabetespolilla sormenpäästä.Alkuperäinen kirjoittaja moi:Mulla diabeetikkona on 95% otettu taipeesta. Harvemmin on ne pika koneet käytössä,että voi ottaa sormesta.Alkuperäinen kirjoittaja Poliklinikan sairaanhoitaja:Kyllä ainakin meillä diabetespolilla otetaan pitkäsokeri myös sormenpäästä..
Diabetes polilla onkin ne pikalaitteet joita normi tk:ssa ei yleensä oo.Alkuperäinen kirjoittaja Männynkäpy:Tytöllä on aina otettu diabetespolilla sormenpäästä.Alkuperäinen kirjoittaja moi:Mulla diabeetikkona on 95% otettu taipeesta. Harvemmin on ne pika koneet käytössä,että voi ottaa sormesta.Alkuperäinen kirjoittaja Poliklinikan sairaanhoitaja:Kyllä ainakin meillä diabetespolilla otetaan pitkäsokeri myös sormenpäästä..