Pitkään jatkunut kurkkukipu tekee...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perhoinen84

Vieras
mut totaalisen surkeeks äidiksi ja avopuolisoksi.
Milloin tää loppuu oikeesti. Nyt on kestänyt 3kk jatkuva kurkkukipu.
Eka oli mononukleoosi testeissä positiivinen mutta nyt 2vko sitten otetut testit näytti että sitäkään ei enään ole,mutta kurkku on niiiiiiin perhanan kipee. Punainen,verestävä ja KIPEE!
Kaikki nieluviljelyt negoja.sain lähetteen Korva-ja kurkkuklinikalle ja sinne on niin karseet jonon et pääsen vasta maaliskuun puolessa välissä sinne.SIIS ONKO TÄÄ TOTTA
mä olen syönyt joka päivä nyt särkylääkkeitäkin sallitun annoksen joka ikinen päivä kolmen kuukauden aikana.
Mitähän mun pitäis tehdä,tuleekohan turhan kalliiks mennä yksityiselle ja kattoo mitä ne tuumaa mun nielusta.

TÄä vaikuttaa niin paljon perhe elämään,ei jaksa olla täysillä lasten kanssa kun koko ajan särkee nieluun hyvä kun syödä pystyy.Koko ajan äkäilen puolisolle jostain, purkaan tyhmimmätkin asiat häneen kun on vaan niin huono olla.
Yöt menee katkonaisesti särkyjen takia ja vielä pienen vauvan kanssa heräillessä.MILLOIN TÄÄ LOPPUU :'(

Mee yksityiselle ehdottomasti, ei se niin mahdottoman kallista ole. Onko sulla vakuutus? Se nimittäin korvaa jotakin noista yksityisellä käynneistä. Siskolla oli noin vuoden kurkku kipee, eikä löytynyt syytä.

ei ole vakuutusta,just miehelle sitä valittelinkin että mulla jos jollain kannattais olla.Nuorena oli sellainen vakuutus joka oli 20v asti ja todella tärkee oli kun sairastelin silloinkin JO paljon kurkku ogelmia ja allergioita.
Jospa ne yksityisellä osais herkemmin sanoa mikä mulla on.
toisessa lääkärissä oltais jo varmaan lätkästy antibiootit kokeilumielessä jos tepsis.

Yhteistyössä