Kun mä en nyt oikein tiiä kuinka tuo kelan maksama korvaus menee. Kun lääkäri sanoi, ettei meidän poika saa mennä kouluun jos sielä on paljon flunssaa, ja jos hän on kovin väsynyt. Niin onko se sitten mulle normaali sairaan lapsen hoito vai haenko nekin kelasta? Ja pitääkö lääkärin sitten mulle erikseen kirjottaa siitä ajasta todistus?
Kuinkas sitten tuo 3 viikkoa minkä olin pojan kanssa ensin viikon teholla ja sitten tavallisella osastolla, tuosta ajasta mulla on se D-todistus, vaikeasti sairaan lapsen hoito, niin maksaakohan työnantaja joltain osuudelta palkan ja loput kelasta vai vaan kelasta? Ihan pihalla oon näistä! Eikä millään jaksais tälläsiä edes ajatella!!
Kuinkas sitten tuo 3 viikkoa minkä olin pojan kanssa ensin viikon teholla ja sitten tavallisella osastolla, tuosta ajasta mulla on se D-todistus, vaikeasti sairaan lapsen hoito, niin maksaakohan työnantaja joltain osuudelta palkan ja loput kelasta vai vaan kelasta? Ihan pihalla oon näistä! Eikä millään jaksais tälläsiä edes ajatella!!