pitkä nainen + korkkarit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hujoppi?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hassuli:
Hassua jos mies lyhyempi. Mutta korkkarit muuten pukee pitkääkin naista!

Mun mielestä on paljon hassumpaa jos mies on laihempi, mutta jatkuvasti näkee tanakoilla mammoilla mukanaan ihme riisitikkuja... :whistle:

Itekin olen korkkareissa muutaman sentin miestä pidempi, mutten kestäisi jos mies ei olisi taas sitä 30-40 kg massiivisempi.

ihanaa lukea että on näin paljon pitkiä naisia. olen 180cm ja kärsin kun olen näin pitkä. kaikkia aina päätä pidempi. enkä kyllä niin rohkee että kovin korkeita korkkareita pitäisin 3-5cm omistan vaan. mutta tosi kiva lukea että muut uskaltaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
Alkuperäinen kirjoittaja hassuli:
Hassua jos mies lyhyempi. Mutta korkkarit muuten pukee pitkääkin naista!

Mun mielestä on paljon hassumpaa jos mies on laihempi, mutta jatkuvasti näkee tanakoilla mammoilla mukanaan ihme riisitikkuja... :whistle:

Itekin olen korkkareissa muutaman sentin miestä pidempi, mutten kestäisi jos mies ei olisi taas sitä 30-40 kg massiivisempi.

Itse olen loistava esimerkki noista riisitikun omaajista, itse olen 165cm pitkä ja painan n. 78kg ja mies on 193cm ja painaa 82kg...

Optimaalinen suhde nisäkäkkäillä on 1:2, eli nainen massaltaan puolet miehestä. 100 kiloiselle 50 kg nainen, 80 kiloiselle 40 kg jne. Fakta. Isot naiset on friikkejä. Sirkukseen vaan, ja antakaa niitten karvojen kasvaa, kun ne te teillä hormonihirviöillä kasvaa kuitenkin. Ja muistakaa syödä, että mitat pysyy. Ja jos ne kengät on niin kauniit, niin voihan niitä pitää vaikka päässä tai kantaa kädessä. Läskien jalkoihin ne todellakaan sovi. piste.

Yhteistyössä