Pitiki jättää viimetippaan

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja akuakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

akuakka

Vieras
Perjantaina lähtään reissuun ja tänään on viimenen mahdollisuus lähtä ostaan pojalle kengät...
Ei ole ollu mahdollisuutta aikasemmin. Mut tympäsee lähtä tuonne tungokseen ku taitaa olla aika moni muukin liikkeellä.
Saa luvan löyty Prismasta.
Eväst nassuun ja menoksi.
 
[QUOTE="vieras";26276616]Tai poikasi kärsii, sehän niitä kenkiä pitää :([/QUOTE]

Miten se kärsii kun olen lähdössä ostaan niitä kenkiä hänelle?
Meiltä on lähimpään kauppaan mistä niitä kenkiä saa ni matkaa 40km. Ettei siellä ihan joka päivä tule käytyä.
 

Yhteistyössä