Pitäskö olla huolissaan miehen käytöksestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Suklaati"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Suklaati"

Vieras
Mies tuli töistä kotiin ja sano, että hällä on yllätys mulle mun työpöydällä; suklaata. Alettiin syömään, ku kuulin, että hänen känny soi. Ei vastannu, ku ruokailu oli kesken. Ruokailun jälkeen meni soittamaan takas päin. Ilmeestä näin, että se oli nainen, jonka kans oli puhunu. Mies teki pikasen siivouksen kotona, halipusutti, otti laukkunsa ja läks. Tulloo kuulemma huomenna.

Pitäskö tästä olla huolissaan?

Miten ilmeestä voi huomata että puhelimessa on nainen... Ja jos mies vaan lähtisi ovesta ilman että olisi ilmoittanut aiemmin olevansa yön pois, niin...

Hmm....

Jätät olennaien kertomatta, oliko kyseessä olkalaukku? jos oli miehesi ei ole ainakaan naisen luona..
Mutta älä hätäile miehesi tulee huomenna ehkä kotiin tyydytettynä jaksaa sitten katella suakin paremmin.

Ei mitään hätää.Se käy panemassa vierasta naista,ja tulee aamulla tyytyväisenä kotiin.Teet sille oikein hyvän aamupalan ja kysyt sitten että saisinko kulta ottaa sinulta suihin.Kyllä on sun mies sitten tyytyväinen.

Pettäjä kyllä kertoisi monta selitystä juurta jaksain viimeisintä pilkkua myöten minne on menossa ja miksi ja koska ja kenen kanssa ja mahdolliset muut ihmiset ja ympäristö jokaista huonekalua myöten... ellei sitten ole jo niin paatunut ettei välitä.

Tunnet toisen hyvin? Sitten ei tarvitse täällä kysellä, pitäiskö olla huolissaan.

Ehkä mä ilmasin itteeni huonosti. Joitain ihmisiä osaa vaan lukia hyvin. Tosin oli vähä salamyhkänen se puhelu ja miehen käytös sellasta, että helppo kai vetää johtopäätökset.

[QUOTE="deedee";27902694]Pettäjä kyllä kertoisi monta selitystä juurta jaksain viimeisintä pilkkua myöten minne on menossa ja miksi ja koska ja kenen kanssa ja mahdolliset muut ihmiset ja ympäristö jokaista huonekalua myöten... ellei sitten ole jo niin paatunut ettei välitä.[/QUOTE]

Tää ei mun mielestä piä ihan kutiaan. Mun tietämät pettäjät on ollu aika vaitonaisia ja ku on jääny kiinni, nii sitte sitä kuulee mitä ihmeellisempiä selityksiä.

Jotenkin ihan absurdi tilanne. Meillä jos jompi kumpi on pois kotoa yötä, niin kyllä se on suunniteltu etukäteen ja aina on toinen tiennyt täsmälleen, missä on ja miksi ja kuinka kauan. Eikä ole ikinä tarvinut kysellä tällaisten perään saatika kieltää toista mihinkään lähtemästä.

Yhteistyössä