Pitäskö normaalilla naisella olla seksihaluja vaikka mies kohtelis miten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tunnevammaisen vaimo?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tunnevammaisen vaimo?

Vieras
Mun miehen mielestä en ole normaali kun mua ei huvita seksi sen jälkeen kun hän on mut haukkunut tai muuten käyttäytynyt sopimattomasti. Normaalia naista kuulemma panettaa vaikka olis mikä. Onko oikeesti näin?

No ei tipu multakaan jos rumasti on käyttäytynyt, mutta siitäkös sitä mies vasta pillastuukin. Mikäs teillä on sitten se "vihaaika" eli kuinka nopeesti lepytte niin, että sekstailu onnistuu?

Täällä myöskään ei haluta miestä edes lähelle, jos on on ollut tollo!!! Kiistaa vain aiheuttaa mikä on säällinen "pihtausaika"... Mieheni mielestä siis pihtaan, panttaan römsääni ja teen tahallani kiusaa. Itse hän saa loukata, vastata vain itselleen asioitaan, mitkä tosin vaikutavat koko perheeseen, ja anteeksianto ei kuulu mieheni sanavarastoon... Aika kuulemma parantaa. Huoh.. ja taas kaikki alkaa alusta. Palanen sydämestä joka kerta pois, halua siinä sitten sovintoseksiä! Kyllä joskus kyllästyttää. No sitten kun olen välinpitämätön voin lahteäkin.......

miten aikuiset ihmiset ei osaa käyttäytyä.. Niin paljon tuntuu olevan ihmisiä, jotka riidan tullessa haukkuvat yms. :/ Jos tulee riitaa, niin kyllä siinä pitäisi pysyä aiheessa eikä luisua raiteilta pilkkaamaan toista.. Lapsellista sellainen, että ruvetaan haukkumaan ja keksimään kaikkea mahdollista millä vain saa toisen mielen pahoitettua... Itse en mieheltäni sellaista sietäisi... Ja seksiä nyt sitten ei ainakaan tippuisi, jos mies haukkumaan ja loukkaamaan alentuisi. Jos sellaiseen alentuisi, niin kyllä pitkään pihtaisin ehdottomasti! Ja jos olisi toistuvaa niin mies lentäisi kyllä pellolle..