Pitäs saada tuonne huuto.nettiin sellainen esto

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

argh

Vieras
ettei muut voi kattoa mitä olen huutanut!!!!!!!! Ärsyttävää kun tuttu kyttää kaikki huutoni. Olen raskaana ja haluaisin katella äitiysvaatteita sieltä, mutta sitten raskauteni paljastuu :kieh:
 
No siis kun tämä tuttava on saanut selville jo miehenikin tunnuksen... Kyttää kaikki meidän paikkakunnan ilmoitukset ja etsii niistä tuttuja juttuja, niinku taustoja jne... Eli jos tunnistaa vaikka maton taustalta, soittaa että "myyttekö vaatteita huuto.netissä"

Eli siis hän käy joka päivä katsomassa mitä olen huutanut ja saattaa vaikka soittaa "ei kannata sitä pyörää huutaa, se on huono" tms.
:headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:33 Argh kirjoitti:
No siis kun tämä tuttava on saanut selville jo miehenikin tunnuksen... Kyttää kaikki meidän paikkakunnan ilmoitukset ja etsii niistä tuttuja juttuja, niinku taustoja jne... Eli jos tunnistaa vaikka maton taustalta, soittaa että "myyttekö vaatteita huuto.netissä"

Eli siis hän käy joka päivä katsomassa mitä olen huutanut ja saattaa vaikka soittaa "ei kannata sitä pyörää huutaa, se on huono" tms.
:headwall:

Kauhee :o kyylä :laugh: Anteeksi :ashamed: Eikö sillä ole elämää??
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:35 PatalaiskaVätys kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:33 Argh kirjoitti:
No siis kun tämä tuttava on saanut selville jo miehenikin tunnuksen... Kyttää kaikki meidän paikkakunnan ilmoitukset ja etsii niistä tuttuja juttuja, niinku taustoja jne... Eli jos tunnistaa vaikka maton taustalta, soittaa että "myyttekö vaatteita huuto.netissä"

Eli siis hän käy joka päivä katsomassa mitä olen huutanut ja saattaa vaikka soittaa "ei kannata sitä pyörää huutaa, se on huono" tms.
:headwall:

Kauhee :o kyylä :laugh: Anteeksi :ashamed: Eikö sillä ole elämää??

Ei vissiin :whistle: Tosin tuo on vielä aika pientä niistä hommista mitä harrastaa... Tonkii mm. naapureiden roskikset, että näkee mitä heillä syödään....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:44 Uua kirjoitti:
Miten siellä edes voi kattoo oman paikkakunnan myytävät tavarat? Millai joku jaksaa? Laita vaikka myyntiin Elämä, erityisesti suunnattu uteliaille tms otsikolla.

hyvä idea. ketä oikeasti jaksaa kiinnostaa mitä MUUT huutelee?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:44 Uua kirjoitti:
Miten siellä edes voi kattoo oman paikkakunnan myytävät tavarat? Millai joku jaksaa? Laita vaikka myyntiin Elämä, erityisesti suunnattu uteliaille tms otsikolla.


:D :D

Tämä ois hyvä. :whistle:

Sillä ei sitten vissiin tekemistä riitä sillä tutulla? Meinaan varmaan saa kuitenkin parit ilmoitukset selailla, että tuttuja löytyy....
 
Kiitos neuvoista, suljen tuon nykyisen tunnukseni ja luon uuden. Myyn sillä miehen tunnuksella ja huutelen kaikkea sit sillä uudella:)

Kohta se varmaan soittaa "onko sulla rahahuolia kun et huutele mitään"
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 21:21 Miten kirjoitti:
Kiinnostuksesta kysyn, miten mahtaa palautteiden käydä, jos ylläpidon kautta vaihtaa tunnusta? Alkaako ostaminen = palautteiden koonti nollasta?

Alkaa nollasta.

Mäkin tiedän, että myymiäni ja huutamiani kyttää eräs häiriintynyt ihmisraunio, mutt viittuuks noista.
Ostan sitten ne sadoasut ja anustapit suoraan liikkeestä :laugh: .
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 21:24 vili43 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 21:21 Miten kirjoitti:
Kiinnostuksesta kysyn, miten mahtaa palautteiden käydä, jos ylläpidon kautta vaihtaa tunnusta? Alkaako ostaminen = palautteiden koonti nollasta?

Alkaa nollasta.

Mäkin tiedän, että myymiäni ja huutamiani kyttää eräs häiriintynyt ihmisraunio, mutt viittuuks noista.
Ostan sitten ne sadoasut ja anustapit suoraan liikkeestä :laugh: .

REPS!!!

Me käydään kaverin kanssa välillä vuorotellen kattomassa mitä toinen huutelee:) Tunnukset kerrottiin alunperin siksi, ettei tulisi huudettua toise kanssa kilpaa...
 
ja huuto.nettiin pitäs saada myös toisaalta sellainen esto ettei samalla ihmisellä voi olla kaks tunnaria, kerran nimittäin törmäsin sellaiseen ÄITIIN joka oli ilmoittanu kohteen ja sit huusi toisella kohteella, eli kilpaili oman myyntikohteen kanssa...ihan pössi
 

Yhteistyössä