Pitäminen,tykkääminen ja rakastaminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lemon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lemon

Vieras
Keskustelua meillä aiheesta onko toisesta pitäminen,toisesta tykkääminen,toisesta välittäminen ja toista rakastaminen niin sama asia?Mies ei vain ole koskaan sanonut että raskastan sinua,ja kun kysyn asiaa sanoo että pidänhän minä sinusta.Onko nämä kaikki samaa asiaa?

Ei ole sama asia.

Toista voi rakastaa, vaikkei tykkää/pidä toisesta sillä hetkellä ollenkaan.

Pitää & tykätä voi vaikka kuinka monesta, mutta rakastaminen on jotain muuta.

Ihmisestä varmaan kiinni tuokin asia. Miä esimerkiksi voin sanoa ystävilleni että rakastan niitä, niillä ei käy mielessäkään vastata samoin :D Mutta joka tapauksessa rakkaus on noista syvin tunne, sitä ennen tulee pitäminen ja tykkääminen.

Jos miehen on vain vaikea sanoa nuo "maagiset sanat"? On helpompi sanoa tykkäävänsä/pitävänsä jostain. Eli miehesi siis oikeasti rakastaa sinua, mutta hänestä ei tunnu luontevalta sanoa sitä noilla sanoilla?

Mun sisko ei ole ikinä sanonut miehelleen rakastavansa tätä...eikä päinvastoin...
Sanovat tykkäävänsä toisistansa...ja siis oikeasti rakastavat toisiansa lujaa.

Kolmekymppisistä ihmisistä on kyse joilla kolme lastakin jo...että välillä se on vaan ihan ihmisestä kiinni miten asian ilmaisee.

Itse olen sellainen että sanon rakastavani ja se on ihan normaalia minulle.Miehelle kaikki tunteilu on vaikeaa mutta mietin ja olen sanonut hänelle että voi kai se edes kerran sanoa.Olen varmaan liian neuroottinen mutta välillä ärsyttää koko asia koska itse haluaisin sen kuitenkin kuulla edes kerran.

Ei minustakaan ole ollenkaan sama asia. Mä lähtökohtasesti pidän lähes kaikista ihmisistä, tykkään tutuista ja mukavista ja rakastan sit paljon harvempaa :|
En mä alkais jos mies ei rakastais mua :whistle:

Yhteistyössä