Pitäisköhän mun lopettaa palstailu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bad Virgin-

Aktiivinen jäsen
03.01.2008
43 331
1
36
Tai ainakin vähäksi aikaa :whistle:
Ei tää "anna" mulle oikein mitään ja nykyisin mä viihdyn aika paljon feissarin puolella :D

Loisi sitten joskus uuden nikin ja kukaan ei saisi tietää että se olen mä :xmas:
Vai mitä mä teen?

Alkuperäinen kirjoittaja bb:
oo kiltti ja mee toiseks 3kk pois.

Ilmeisesti haluisit,et sua aneltais jäämään?

Eikun mä ihsan ite ääneen mietin et mitä teen, koska en mä kuiteskaan täällä käy ku kerran päivässä ja ei täällä oikein ole mitään

Alkuperäinen kirjoittaja hu9:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
tee kaikille palvelus ja lopeta

Saanko mä sitä ennen kysyä, että mikä palvelus.
Ootko sä sit mun jutuista vetänyt herneen nekkuun? :/

Se sun alottama imetyskeskustelu aikanaan sai mut vihaamaan sua.

Kylhän sä tiedät, et mulla meni itelläänkin se imetys läskiksi, joten mä oon samanlainen luuseri ku säkin :hug: :D

Kylhän sä tiedät, et mulla meni itelläänkin se imetys läskiksi, joten mä oon samanlainen luuseri ku säkin :hug: :D

Mulla onnistui imetys vallan mainiosti. Sä vaan esittelit tietämättömyyttäs ja kapeakatseisuuttas.

Luuseri. Se sä kyllä olet.

Mulla onnistui imetys vallan mainiosti. Sä vaan esittelit tietämättömyyttäs ja kapeakatseisuuttas.

Luuseri. Se sä kyllä olet.

Ja sinä sen määrittelet, mä sanoin että mä epäonnistuin imetyksessä, nyyh nyt mun elämä on pilalla :'(

Jos kerran tuntuu, että et oo tästä kiinni, niin pidä ihmeessä taukoa. Voi olla kivampi alottaa joskus uudella nimimerkillä. Vaikka toisaalta, jos käyt nykyisin harvemmin, niin eihän se pahitteeksi ole käydäkään, vai mitä? :)

Täällä on siltikin niin tylsää.
Btw, muistatkos sä vielä sen mun juhannusketjun, lähetsä Rantasalmelle jussina rällästää? :xmas:

En suunnittele niin pitkälle asioita. Päivä kerrallaan vaan, ettei nuppi tutise tämän enempää. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja bb:
oo kiltti ja mee toiseks 3kk pois.

Ilmeisesti haluisit,et sua aneltais jäämään?

Eikun mä ihsan ite ääneen mietin et mitä teen, koska en mä kuiteskaan täällä käy ku kerran päivässä ja ei täällä oikein ole mitään

??? Sä olet täällä koko ajan, jatkuvasti uusia aloituksia samoista asioista. Mielestäni olisi oikein hyvä, jos keskittyisit siihen oikeaan elämääsi.

Yhteistyössä