Pitäiskö raskauden jo näkyä testissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Ymmällään

Vieras
Mulla on säännöllinen kierto. Tunnen ovulaatiokivut aina pari viikkoa menkkojen jälkeen ja yleensä ovulaatiokipupäivästä menee tasan 14vrk, kun alkaa kuukautiset.

Nyt mulla on ovulaatiokipu ollut 23.12 eli tiistaina tuli tuo 14vrk. Olin tiistaina näkevinäni yhdellä testillä hyvinhyvin hailun viivan, en kuollaksenikaan muista mikä testi oli kyseessä. Ei kuitenkaan mikään halvin mahdollinen, maksoi 10e. Tänään tein Apteq testin ja oli ihan puhdas nega.

Menkkoja ei edelleenkään kuulu, tänään on jäänyt vessassa käydessä paperiin viiru punaista kaksi kertaa. Tuokin on niin outoa, kun ei mulla ikinä tule tiputteluvuotoa normaalisti. Mistä sekin nyt voi kertoa? :o

Tuota Apteq testiä en kyllä enää koskaan osta, oli jotenkin outo. Tosi hitaasti alkoi värjäytymään ja piti odottaakin 5min. Tuossa ensimmäisessä testissä alkoi heti ruutu värjäytymään ja 3min kuluttua viimeistään tiesi jo tuloksen.

Lisään vielä, että mulla aiemmin kyllä on aika hitaasti noussut raskaushormonitaso ilmeisesti, koska pari päivää menkkojen myöhästymispäivän jälkeenkin vielä on tullut vain hailakka viiva.

Yhteistyössä