K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muista kavereista en tiedä, mutta B ei varmasti tule paikalle, jos ei oo kyse TML ensiesityksestä. Se ei koskaan ennenkään vaivautunut, jos ei oo kyse työjutuista tai että se ei itse jollain tapaa hyödy siitä.

Hevosen kyyneleet
Poskiin jäätyneet
Hevosen kyyneleet
Näyttää hevosen tunteet
Ota mut ja kuka ties
Rakkaudesta saatan sulle hirnahtaa
Siis tule mukaan
Auta tämän hevosen kyyneleet kuivamaan

Taitaa olla videon perusteellaa jokin miesrakkauselokuva .

Pyytäneet, vai vain sattuneet olemaan samassa paikassa, ei Käärijä ainakaan siinä Kultsan Joostin keikalla missä ite oon ollut vieraillut.
Kärtsä vieraili tänä kesänä Joostin Helsingin keikalla, vaikka itsellään oli samana iltana oma keikka Hyvinkäällä. Aika moni sitä harmitteli etukäteen, ettei Kärtsä todennäköisesti tule Joostin keikalle oman keikkansa takia ehtimään, mutta saivat tämän onnistumaan tiukasta aikataulusta huolimatta. Joostin aikaisemmalle Helsingin keikalle Kärtsä ei päässyt, koska oli silloin Islannissa.

Kärtsä vieraili tänä kesänä Joostin Helsingin keikalla, vaikka itsellään oli samana iltana oma keikka Hyvinkäällä. Aika moni sitä harmitteli etukäteen, ettei Kärtsä todennäköisesti tule Joostin keikalle oman keikkansa takia ehtimään, mutta saivat tämän onnistumaan tiukasta aikataulusta huolimatta. Joostin aikaisemmalle Helsingin keikalle Kärtsä ei päässyt, koska oli silloin Islannissa.
No joka tapauksessa noin ei kannata fanien ajatellakaan että se aina menisi noin, eli kannattaa mennä sinne Joostin keikalle, jos haluaa nähdä Joostin ja toistepäin.

Eli miesten kiintymyksestäkö. Ainakin siinä saunoa kaksi bearmiestä joista toinen transsuili
No luepa ihan itse se kuvaus, absurdi elokuva yksinäisten miesten ystävystymisestä, mistään tollaisesta ei lukenut niissä mitä itse luin ainakaan. Ja kun kysyin onko elokuvassa homoilua tai miesten välistä seksuaalisuutta, tuli tekoälyn vastaus että ei ole. Arvottu teema lyhytelokuville oli miesrakkaus.

Jos kaunis nainen päästelee pyllystään rutisevia ja pahanhajuisia kaasuja...
Niin saako naisen pyllysuo-leen työntää paljaan pippelimu-nan tulpaksi estämään myrkkykaasujen ulospurkautumista?

No luepa ihan itse se kuvaus, absurdi elokuva yksinäisten miesten ystävystymisestä, mistään tollaisesta ei lukenut niissä mitä itse luin ainakaan. Ja kun kysyin onko elokuvassa homoilua tai miesten välistä seksuaalisuutta, tuli tekoälyn vastaus että ei ole. Arvottu teema lyhytelokuville oli miesrakkaus.
Elokuva kertoo Simo-nimisestä miehestä, joka ei halua viettää syntymäpäiväänsä yksin. Hän päätyy ottamaan vastaan ventovieraan miehen esittämän saunakutsun. Saunaseuraksi kutsuneen tuntemattoman miehen käsitys syntymäpäiväjuhlista ja hauskanpidosta osoittautuu kuitenkin hyvin omalaatuiseksi ja vinksahtaneeksi, mikä kääntää illan kulun yllättävään suuntaan.

Ainakin biisissä puhutaan rakkaudesta hirnahtamisesta! Ja vielä pyydetään "ota mut".

Mut okei, TÄSSÄ TAPAUKSESSA EI SISÄLLÄ MITÄÄN. Sovitaan niin

Elokuva kertoo Simo-nimisestä miehestä, joka ei halua viettää syntymäpäiväänsä yksin. Hän päätyy ottamaan vastaan ventovieraan miehen esittämän saunakutsun. Saunaseuraksi kutsuneen tuntemattoman miehen käsitys syntymäpäiväjuhlista ja hauskanpidosta osoittautuu kuitenkin hyvin omalaatuiseksi ja vinksahtaneeksi, mikä kääntää illan kulun yllättävään suuntaan.

Ainakin biisissä puhutaan rakkaudesta hirnahtamisesta! Ja vielä pyydetään "ota mut".

Mut okei, TÄSSÄ TAPAUKSESSA EI SISÄLLÄ MITÄÄN. Sovitaan niin
Niinkuin ei sisälläkään, hohhoijaa. Mitään seksikohtauksia ei siinä ole.

Yhteistyössä