Pitäiskö perua koko häät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MarieHos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MarieHos

Aktiivinen jäsen
17.03.2011
7 390
2
36
Espoo
On ollu taas niin ongelmaista viimeaikainen suunnittelu, et mitähän vielä edessä päin on..
Pari viikkoa sitten miehen isä joutui teholle - ei pääse häihin + miehen aika menee luonnollisesti isäänsä hoitaen.. Isällä on firma, jota nyt mies pyörittää näin kesälomallansa ja kun vielä olis vaikka mitä tekemistä.. Mutta näille ei nyt voi mitään.

Viime viikolla meidän hääkuskia ammuttiin - mies joutui teholle myös. Toipuu leikkauksesta, mutta ei puhettakaan että voisi toimia kuskinamme. Etsintään siis uusi auto+kuski.. Onneksi kuitenkin mies selvisi pahemmilta vaurioilta.

Perjantaina oli määrä parin kaverin lähteä vironmaalle juotavia hakemaan. Äsken tuli puhelu, että hänen autonsa hajosi.. Mitäs nyt. Meillä ei siis autoa ole ollenkaan ja sain nämä tyypit hoitamaan laivareissun. Nyt uusi ongelma edessä.

Mitähän vielä, seuraavaksi varmaa juhlapaikka tuhopoltetaan? ;)

Mä lykkäisin niitä kyllä,olishan se kiva kun miehen isä ja se hääkuski pääsis kans häihin. tai nyt mä oletin et hääkuski on esim.bestman tai joku kaveri. Tietysti jos ulkopuolinen kuski ni sitten varmaan saa uuden tilalle tai ainakin jonkun kaverin siihen hätätapauksessa. Mut lykkäisin,kyl mä haluisin et tuleva appikin olis häissä ja olis jo tervehtynyt.

Niin, aika taitaa loppua vaan niin kesken näiden onnettomuuksienkin myötä.
Ja kuski oli kaveri, kutsuvieraana olisi myös ollut siis.
Budjettikin alkaa tässä vaiheessa olla enää niin rajallinen, että ulkopuolinen kuski+auto tuskin löytyy :D Mitä pika googlauksella hinnat on siellä +500e parista tunnista..

Muuta jotain. Helpota jossain. Ja mikä tärkeintä: löysää nutturaa (mikäli se tuntuu välillä kiristävän) :D Stressi on kamala asia, älä anna sille valtaa. Hengitä syvään ja mieti, mikä on tärkeintä juhlan onnistumiselle. Luovu kaikesta pikkusievästä, keskity olennaiseen. Ja nyt jos koskaan on hyvä hetki kirjoittaa vetoava, mielellään huumorilla sävytetty vetoomus juhlavieraille. Kerrot mikä kaikki voikaan mennä pieleen ennen häitä, ja pyydä rehdisti apua taustajoukoilta!

Ai niin: PALJON ONNEA TULEVALLE AVIOPARILLE :flower:

• Tykkää
Reactions: MarieHos
Ja tuosta isästä, siitä en edes tiedä olisiko hän tullut juhliin. Ehkä vain kirkkoon..
Siitäkin oli hirveetä vääntöä tulevan anopin kanssa (eivät siis ole enää yhdessä, vaan verisesti riidoissa). Miehen äiti uhkasi jättää tulematta häihin, jos miehen isä kutsutaan.. Ja jos miehen äiti ei tule häihin, ei tule puolet miehen sukulaisistakaan.
Äiti siis laittoi miehelle valinnan, joko hän tai isä. Tosin pistin tässä kyllä vastaan (mies kun ei hirveesti äidilleen vastaan osaa sanoa..), että kuinka kohtuuton vaatimus tämä oli.
Jossain vaiheessa ilmeisesti päästiin kompromissiin, että isä tulee kirkkoon, äiti juhlaan. Isän kanssa käydään illallistamassa myöhemmin.

Tiedän, että tämä on aivan ohi aiheen, mutta nyt on pakko kysyä että miten kuski joutui ammunnan kohteeksi??

Ja siis juu, jos uskoisin suurempiin voimiin niin nyt on kyllä jo sen verran vahvoja merkkejä että siirtäisin varmaan ajankohtaa.

Ja tuosta isästä, siitä en edes tiedä olisiko hän tullut juhliin. Ehkä vain kirkkoon..
Siitäkin oli hirveetä vääntöä tulevan anopin kanssa (eivät siis ole enää yhdessä, vaan verisesti riidoissa). Miehen äiti uhkasi jättää tulematta häihin, jos miehen isä kutsutaan.. Ja jos miehen äiti ei tule häihin, ei tule puolet miehen sukulaisistakaan.
Äiti siis laittoi miehelle valinnan, joko hän tai isä. Tosin pistin tässä kyllä vastaan (mies kun ei hirveesti äidilleen vastaan osaa sanoa..), että kuinka kohtuuton vaatimus tämä oli.
Jossain vaiheessa ilmeisesti päästiin kompromissiin, että isä tulee kirkkoon, äiti juhlaan. Isän kanssa käydään illallistamassa myöhemmin.

Mä ajattelin enemmänkin sen kannalta, että miehellä on kauhea huoli ja stressi ja hirveästi tekemistä isän hoitamisessa ja yrityksen hoitamisessa, että siirtäisin mielummin toiseen ajankohtaan.

[QUOTE="vieras";26555192]Tiedän, että tämä on aivan ohi aiheen, mutta nyt on pakko kysyä että miten kuski joutui ammunnan kohteeksi??

Ja siis juu, jos uskoisin suurempiin voimiin niin nyt on kyllä jo sen verran vahvoja merkkejä että siirtäisin varmaan ajankohtaa.[/QUOTE]

Mä luulen kanssa ja sekös tässä pelottaakin. Häitä on jo kerran siirretty eteenpäin...

Töissä sai luodin vahingossa, vaikka luotiliivit on päällä, niin silti onnistui siitä ainoasta pienestä mahdollisesta kolosta luodin saamaan.

[QUOTE="vieras";26555208]Mä ajattelin enemmänkin sen kannalta, että miehellä on kauhea huoli ja stressi ja hirveästi tekemistä isän hoitamisessa ja yrityksen hoitamisessa, että siirtäisin mielummin toiseen ajankohtaan.[/QUOTE]

No sekin.
Mies oli tänään sopinut asiakastapaamisen huomiseksi klo 14. Muuten hyvä, mutta meillä on huomenna kirkkoharjoitukset klo 13 joissa varmaan vierähtää se tunnin verran ... :|
Vaikka tosiaan vielä eilen oli puhetta tulevista kirkkoharjoituksista, kun lapsenvahtia hommailin siksi aikaa..

Viimeksi muokattu:
No onpa epäonnista. Mut miten se miehes muka joutuu isäänsä hoitamaan jos isä on teholla?
Ja tuosta äidin ja isän riidasta, mä olisin kylmästi jättänyt kutsumatta sen joka noita ongelmia aiheuttaa. Ei toisten HÄIHIN tulla tuomaan omia draamoja tyyliin 'mä en tuu jos se tulee'. Kyllä aikuisten pitää osata käyttäytyä ja unohtaa oma napansa toisten tärkeän päivän takia.

[QUOTE="huh";26555283]No onpa epäonnista. Mut miten se miehes muka joutuu isäänsä hoitamaan jos isä on teholla?
Ja tuosta äidin ja isän riidasta, mä olisin kylmästi jättänyt kutsumatta sen joka noita ongelmia aiheuttaa. Ei toisten HÄIHIN tulla tuomaan omia draamoja tyyliin 'mä en tuu jos se tulee'. Kyllä aikuisten pitää osata käyttäytyä ja unohtaa oma napansa toisten tärkeän päivän takia.[/QUOTE]

No siis mies käynyt nyt päivittäin isänsä luona, hoitaa hänen ja firman asioita jne..
Pitää siis huolen isän arkisista asioistaan.

Ja tuosta miehen äidillekkin sanoin, että lopettaa tuon lapsellisen käyttäytymisensä.
Eipä tuo äiti tullut edes ensimmäisen lapsenlapsensa ristiäisiinkään, koska miehen isä oli kutsuttu myös ja hän tuli. Siis ihan älytöntä minunkin mielestäni.
Miehen äiti on jopa mustasukkainen pojalleen, koska hän tosissaan hoitaa näitä isänsä juttuja. Kerran suuttuessaan miehen äiti sanoi pojalleen "mene sinne rakkaas isäs luokse..." ja löi luurin korvaan. Vaikka itse riita ei siis millään tapaa johtunut isästä. Järjetöntä käyttäytymistä.

Yhteistyössä