pitäiskö parantaa tapoja?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mera

Vieras
kun syön aamulla 2 leipää ja juon lasin vettä, joihin laitan pikkurillinkynnen verran margariinia, seuraavan kerran syön 12.00 kaurapuuroa ja juon lasin vettä. ja illalla syön 3 leipää ja 3 karkkia sekä juon puolilasia maitoa. onko jokin huonosti?
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
On, syöt liian vähän.
Kyl ainakin kerran päivässä täytyy kunnon lämmin ruoka syödä salaatteineen.

Entäs hedelmät?

en syö mitään muuta noiden muiden lisäksi, mutta olen valmis yrittämään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mera:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
On, syöt liian vähän.
Kyl ainakin kerran päivässä täytyy kunnon lämmin ruoka syödä salaatteineen.

Entäs hedelmät?

en syö mitään muuta noiden muiden lisäksi, mutta olen valmis yrittämään.

Miksi et syö? Eikö sua väsytä kun et saa riittävästi energiaa ym?
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Alkuperäinen kirjoittaja mera:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
On, syöt liian vähän.
Kyl ainakin kerran päivässä täytyy kunnon lämmin ruoka syödä salaatteineen.

Entäs hedelmät?

en syö mitään muuta noiden muiden lisäksi, mutta olen valmis yrittämään.

Miksi et syö? Eikö sua väsytä kun et saa riittävästi energiaa ym?

en jaksa, ja inhoan syömistä, ja kyllä mua väsyttää todella paljon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mera:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Alkuperäinen kirjoittaja mera:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
On, syöt liian vähän.
Kyl ainakin kerran päivässä täytyy kunnon lämmin ruoka syödä salaatteineen.

Entäs hedelmät?

en syö mitään muuta noiden muiden lisäksi, mutta olen valmis yrittämään.

Miksi et syö? Eikö sua väsytä kun et saa riittävästi energiaa ym?

en jaksa, ja inhoan syömistä, ja kyllä mua väsyttää todella paljon.

Ootko ajatellut et hakisit ammattiapua tohon syömishäiriöön?
 
Alkuperäinen kirjoittaja mera:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Miksi et syö? Eikö sua väsytä kun et saa riittävästi energiaa ym?

en jaksa, ja inhoan syömistä, ja kyllä mua väsyttää todella paljon.

Ei ihme että väsyttää. Käyppäs stekkaamassa täältä nuo kalorit:
www.valio.fi/ravintoainelaskuri
Tuolta näet paljonko pitäisi olla kaloreita, paljonko niitä nyt saat ja ENNENKAIKKEA saatko tarpeeksi proteiineja, vitamiineja yms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Alkuperäinen kirjoittaja mera:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Alkuperäinen kirjoittaja mera:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
On, syöt liian vähän.
Kyl ainakin kerran päivässä täytyy kunnon lämmin ruoka syödä salaatteineen.

Entäs hedelmät?

en syö mitään muuta noiden muiden lisäksi, mutta olen valmis yrittämään.

Miksi et syö? Eikö sua väsytä kun et saa riittävästi energiaa ym?

en jaksa, ja inhoan syömistä, ja kyllä mua väsyttää todella paljon.

Ootko ajatellut et hakisit ammattiapua tohon syömishäiriöön?

ei minulla ole syömishäiriötä, vaan raskas ja uuvuttava kausi elämässä.
 

Yhteistyössä