N
no
Vieras
minulla näkyy rahat aina aamulla jo, mutta ei esim.edellisenä iltana tuleissa. Nytkin laitoin sunnuntaina hakemuksen netissä ja rahat oli tililläni keskiviikkona, et ei pääsiäinen vaikuttanut minulla ainakaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no:minulla näkyy rahat aina aamulla jo, mutta ei esim.edellisenä iltana tuleissa. Nytkin laitoin sunnuntaina hakemuksen netissä ja rahat oli tililläni keskiviikkona, et ei pääsiäinen vaikuttanut minulla ainakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja metsku:Metalliliitosta tulee vasta viikon päästä hakemuksen jättämisestä rahat tilille, vaikka hakeekin netin kautta. Mutta, entäs kun palkka "ei näy" vieläkään tilillä, vaikka eilen oli tilipäivä.... Prkl.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ootko katsonut liiton sivuilta?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ootko katsonut liiton sivuilta?
Ai sieltäkin näkee päätökset?
En mä tollasta asiaa tiennyt :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja metsku:Metalliliitosta tulee vasta viikon päästä hakemuksen jättämisestä rahat tilille, vaikka hakeekin netin kautta. Mutta, entäs kun palkka "ei näy" vieläkään tilillä, vaikka eilen oli tilipäivä.... Prkl.
Kai sä olet jo palkanlaskijalle soittanut?