Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja B:Näkyy. Ne oli tullut mun tilille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:kahdeksalta kai viimeistään..? kun ne ajot menee musta jotenkin niin et kasilta, puolenpäivän aikaan ja neljältä.. ainakin omassa pankissani olen huomannut et noi on ne ajat jolloin rahaa tulee ja menee tililtä =) ootko kauan jo odotellut??
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:kahdeksalta kai viimeistään..? kun ne ajot menee musta jotenkin niin et kasilta, puolenpäivän aikaan ja neljältä.. ainakin omassa pankissani olen huomannut et noi on ne ajat jolloin rahaa tulee ja menee tililtä =) ootko kauan jo odotellut??
Nää pääsiäisen pyhät sotki näköjään noi maksut,pakko se on vissiin soittaa sinne jos ne ei ole kymmeneen mennessä mulla.
Nordea mulla on pankkina.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:kahdeksalta kai viimeistään..? kun ne ajot menee musta jotenkin niin et kasilta, puolenpäivän aikaan ja neljältä.. ainakin omassa pankissani olen huomannut et noi on ne ajat jolloin rahaa tulee ja menee tililtä =) ootko kauan jo odotellut??
Nää pääsiäisen pyhät sotki näköjään noi maksut,pakko se on vissiin soittaa sinne jos ne ei ole kymmeneen mennessä mulla.
niinpä... koska ne on menneet maksatukseen? nordeaan ainakin opsta siirtyy kaikkein kauemmin, menee se kaksi arkipäivää..
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:kahdeksalta kai viimeistään..? kun ne ajot menee musta jotenkin niin et kasilta, puolenpäivän aikaan ja neljältä.. ainakin omassa pankissani olen huomannut et noi on ne ajat jolloin rahaa tulee ja menee tililtä =) ootko kauan jo odotellut??
niinpä... koska ne on menneet maksatukseen? nordeaan ainakin opsta siirtyy kaikkein kauemmin, menee se kaksi arkipäivää..
Mä en tiedä,mutta maksupäivät on maanantai ja torstai?
Eikös tänään ole torstai?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Veronmaksaja:AP. menisit töihin, niin saisit rahasi ajoillaan. Sitäpaitsi se olisi yhteiskuntamme etukin, koska olisit muiden mukana maksamassa veroja.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:kahdeksalta kai viimeistään..? kun ne ajot menee musta jotenkin niin et kasilta, puolenpäivän aikaan ja neljältä.. ainakin omassa pankissani olen huomannut et noi on ne ajat jolloin rahaa tulee ja menee tililtä =) ootko kauan jo odotellut??
![]()
on joo, mutta jos se on maksupäivä heidän päästään ja maksavat eri pankin tililtä? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Veronmaksaja:AP. menisit töihin, niin saisit rahasi ajoillaan. Sitäpaitsi se olisi yhteiskuntamme etukin, koska olisit muiden mukana maksamassa veroja.
Kuule,kuka ottaisi mut 2 päiväksi töihin? :saint:
Kyllä mäkin olen veroja ihan mukavasti maksanut ja meneehän mulla näistäkin rahoista varmaan enemmän veroa kuin sinulla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:kahdeksalta kai viimeistään..? kun ne ajot menee musta jotenkin niin et kasilta, puolenpäivän aikaan ja neljältä.. ainakin omassa pankissani olen huomannut et noi on ne ajat jolloin rahaa tulee ja menee tililtä =) ootko kauan jo odotellut??
![]()
on joo, mutta jos se on maksupäivä heidän päästään ja maksavat eri pankin tililtä? =)
Pitää käydä taas tsekkaa tiliä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:kahdeksalta kai viimeistään..? kun ne ajot menee musta jotenkin niin et kasilta, puolenpäivän aikaan ja neljältä.. ainakin omassa pankissani olen huomannut et noi on ne ajat jolloin rahaa tulee ja menee tililtä =) ootko kauan jo odotellut??
![]()
Pitää käydä taas tsekkaa tiliä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HÄH:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Veronmaksaja:AP. menisit töihin, niin saisit rahasi ajoillaan. Sitäpaitsi se olisi yhteiskuntamme etukin, koska olisit muiden mukana maksamassa veroja.
Kyllä mäkin olen veroja ihan mukavasti maksanut ja meneehän mulla näistäkin rahoista varmaan enemmän veroa kuin sinulla![]()
Työnvieroksujako olet ap.?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja HÄH:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Veronmaksaja:AP. menisit töihin, niin saisit rahasi ajoillaan. Sitäpaitsi se olisi yhteiskuntamme etukin, koska olisit muiden mukana maksamassa veroja.
Mistä sä tollasta päättelit?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HÄH:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja HÄH:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Veronmaksaja:AP. menisit töihin, niin saisit rahasi ajoillaan. Sitäpaitsi se olisi yhteiskuntamme etukin, koska olisit muiden mukana maksamassa veroja.
NO, KUN ODOTTELET JOTAI LIITON RAHOJA JA MAKOILET KOTOSALLE TOIVOEN JOSTAIN VAIN KAHDEN PÄIVÄN TYÖSUHDETTA.
EI SINUA KUKAAN OTA TÖIHIN VAIN KAHDEKSI PÄIVÄKSI.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja HÄH:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja HÄH:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Veronmaksaja:AP. menisit töihin, niin saisit rahasi ajoillaan. Sitäpaitsi se olisi yhteiskuntamme etukin, koska olisit muiden mukana maksamassa veroja.
NO, KUN ODOTTELET JOTAI LIITON RAHOJA JA MAKOILET KOTOSALLE TOIVOEN JOSTAIN VAIN KAHDEN PÄIVÄN TYÖSUHDETTA.
HEI HALOO,EI MUN KANNATTAISI LÄHTEÄ 2 PÄIVÄKSI TÖIHIN JA TOISEKSI MULLA ALKAA MAANANTAINA ÄITIYSLOMA!!!!!
TULIKO SELVÄKSI!!!!!!![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HÄH:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja HÄH:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja HÄH:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Veronmaksaja:AP. menisit töihin, niin saisit rahasi ajoillaan. Sitäpaitsi se olisi yhteiskuntamme etukin, koska olisit muiden mukana maksamassa veroja.
HEI HALOO,EI MUN KANNATTAISI LÄHTEÄ 2 PÄIVÄKSI TÖIHIN JA TOISEKSI MULLA ALKAA MAANANTAINA ÄITIYSLOMA!!!!!
TULIKO SELVÄKSI!!!!!!![]()
![]()
äitiyslomat pitäisi yhteiskunnan edun nimissä kieltää lailla