Pitäiskö huolestua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pit.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pit.

Vieras
Mitäköhän tässä pitäis oikein ajatella.. Mies on jo monen kuukauden ajan toiminut omituisesti. Monta kertaa viikossa tuo häipyy omille teilleen, ei suostu kertomaan etukäteen minne.

Oon huomannu, että se jättää sormuksen kotiin ja jos soitan perään, niin on todella äkäinen ja kuulemma "keskeytän". Se on poissa monta tuntia ja heti kotiin tultuaan syöksyy suihkuun. Seksii ei lohkee tälläsinä päivinä.

Just häipyi ovesta ulos, mutisi jotain, en ihan saanut selvää. Ehkä jotain "täytyy tilata lisää kumeja Saksasta".

Mitä pirua se oikein puuhaa?

En tiedä, onko tämä provo vai ei. Luulisi, että uskoton mies peittäisi jälkensä paremmin kuin nakkaamalla sormuksen pöydälle ennen baanalle häipymistä ja tulemalla kotiin suihkuun. Jos salarakas on kyseessä, niin onpa merkillisen avoimesti salaileva mies.

Alkuperäinen kirjoittaja karismaako.:
Tuon normaalimpaa ei voi olla. Ei kannata huolestua. Noin minäkin teen..;D

Onks sullakin tosi kireät vaatteet päällä ja varakumit messissä? Näätsä ikinä mun miestä noilla reissuillas? Sano sille terveisii, etä kandeis tulla kotiin ennenkun mä pyydän tota naapurin Penaa meille partsille bisselle..

Juu..kireet on. No siltä Penalta menee bisset kumminkin housuun, et ei kannata. Miehes aiko tulla kotio jahka kummit loppuu. Soittelee sitten niin osaat laittaa potut tulelle.

Kiva kiva. Yleensä se soittaa vaan jos kumi puhkeaa ja homma kusee.

Mites sun tunturi jaksaa ylämäet? Pena kävi, olit oikeessa. Nyt mä lähden nostamaan ne potut, ettei mene EU- tuki hukkaan. Nykyään nääs partsiviljelyynkin annetaan EU-tukea, jos sinne vaan muistaa levittää lantaa tarpeeks. Naapurit protestoi, mut paljonks välii. Siis EU -tukea saadakseen täytyy tietty levittää naapurin lantaa..

Tunturi, sanoohan sen jo nimikin, eli on nautinto puskea tiukkaan ylämäkeen. Sen lujempaa kulkee mitä kovempaa polkee.Välillä tosin joutuu nousemaan satulasta ja pumppaamaan oikein kunnolla. Siinä leilkissä ei vaan tahdo kumit oikein kestää.

No ei ihme että naapuri suuttuu jos sen lannat levittelet.

Hehe, yritin kauheasti arvailla mistä harrastuksesta on kyse, mutta kompastuin omaan nokkeluuteeni: arvelin "kumien" olevan jotain harrasteslangia, jonka merkitys ei ole ei-harrastajalle itsestään selvää. Epäilin mm. räpyläuintia ja benjihyppyjä ("kumin" tarkoittaessa räpylää tai sitä hyppynyöriä). Mutta niiden aikana ei (ainakaan uidessa, hyppyä odottaessa ehkä) voi kovin helposti puhua puhelimeen, joten ei sopinut kuvaan.

Kuules, kuules Kirppuli, ei voi pyöräilynkään aikana puhua puhelimeen, sen takia ollaankin siitä soittelusta niin äkäisiä. Keskinopeus laskee ja sit täytyy laskea keskinopeus ja liikkeelläoloajan keskinopues erikseen.. Sitä nääs vois tyhmempi luulla, että pyöräily on mukava ja rentouttava harrastus, mis samalla kuunnellaan linnunlaulua ja ihaillaan maisemia ja eväskori kököttää takapakkarilla..

Juu.Ei.

Alkuperäinen kirjoittaja pit.:
Kuules, kuules Kirppuli, ei voi pyöräilynkään aikana puhua puhelimeen, sen takia ollaankin siitä soittelusta niin äkäisiä. Keskinopeus laskee ja sit täytyy laskea keskinopeus ja liikkeelläoloajan keskinopues erikseen.. Sitä nääs vois tyhmempi luulla, että pyöräily on mukava ja rentouttava harrastus, mis samalla kuunnellaan linnunlaulua ja ihaillaan maisemia ja eväskori kököttää takapakkarilla..

Juu.Ei.

Minullakin on vanha, käytettynä ostettu Tunturi. Tänä kesänä en ole ajanut yhtään.
Joutaisi jo kaatopaikalle. Ilman huoltoa on turvatonta ajella vanhalla fillarilla.

Kävelin eilen pyörätiellä ja takaa pyyhälsi ohi nuori mies puhuen kännykkään.
Mies ohjasi pyörää ilman käsiä. Hyvin tuo näytti sujuvan.

Välistä tuntuu, että nimimerkki pit. henkilössä asuu ainakin kaksi persoonaa.

Niin kai minussakin lienee useampia sivupersoonia. Väliäkö hällä. Olen onnellinen pienestä asiasta. Löysin netistä Perfidia laulunsanat kolmella kielellä. Jos olisin paikassa jossa ei kuulu minnekään, laulaisin tuota laulua ääneen.

Jos yhdessä haluaa harrastaa, niin oisko tandempyörä hyvä? Korvanapit vaan täysille, niin rupattelukin sujuu. Mies, tieytsti, polkee edessä ja määrää vauhdin, sinä voit löysäillä ja heilutella varpaita. Kun mies tästä suivaantuneena yrittää hoputtaa sinua polkemaan, niin vaihdat taajuudet radion puolelle ja napit kaakkkoon! Laatuaikaa yhdessä:-))

Vähänks oli hyvät vinkit tulilla!

Tästäpä parisuhde paranee, kun mies antaa mulle kyytiä pyöränpäällä joka ilta! Yksi pieni ongelma vaan, että missäs sitä säilytettäis, alkaa olla jo tää pyörävarasto (lue makuuhuone) täynnä pyöriä.. Mies nukkuu kaikkien aarteidensa keskellä, en o öisin ihan varma, oonko mä ainoa jota se halailee... varmaan taputtelee pyöränsatulaakin unissaan.

Koirakin oppinut et saadakseen huomiota kannattaa pysytellä lähellä pyöriä ja siksi se integroikin itsensä miehen fillariin aina öisin. Nukkuu siis kirsu pinnojen välissä ja massu polkimien alla ja muodostaa näin tilataideteoksen meidän molempien rakkaimmista harrastuksista. Välillä se unissaan raapii pyöränkumeja, ja mies tuntee pyöränsä tuskan omaan uneensa ja voihkii..

Äsh, nyt mä menin paljastamaan meidän makuukamaritouhut, vaikka olin päättänyt, etten ikinä täällä kerro mitä me siellä puuhataan.

"Äsh, nyt mä menin paljastamaan meidän makuukamaritouhut, vaikka olin päättänyt, etten ikinä täällä kerro mitä me siellä puuhataan."

Makuukamarijutut kuuluvat Erotiikkapalstalle. Käy pit. siellä paljastelemassa, jos tunnet siihen houkutusta. Asenna vaikka videot kattoon, niin muutkin näkee.

Olvi-olutmainoksessa nainen istuu miehen pyörän tangolla. Minäkin olen lapsena istunut veljeni pyörän tangolla. Joskus lainasin miesten pyörää ja kitkutin polkimia tangon alta. Ihan hyvin se sujui.

Ihana koira teillä pit. Onko koiralla oma kärry pyörän takana? Minusta nuo lasten omat vaunut ovat ihania.

Laita pit. miehen kännykkään hälytys. Omistan Nokia 1110 ja vasta tällä viikolla opettelin hälytyksen käytön työjuttujen takia.

Tänään olen saanut kaksi puhelua lehtimyyjiltä. Jos olisin varoissani, niin kai olisin tilannut lehtiä. Olisi siinä taas lukemista ja roskiin kantamista.

Tämä netissä löpinä on halpaa lystiä eikä lehtiä tarvitse kärrätä roskiin.

Nyt lähden viemään tavaraa kierrätykseen. Toivottavasti kukaan ei aja polkupyörällä minua nurin. On siellä niin monenlaista menijää ilman käsiä tai jotenkin muuten.
Mopoiljat varsinkin ovat vihon viimeisiä koheltajia.

No nyt täytyy lopettaa paljastelut sekä täällä, että erotiikkapuolella. Lisää juttuja meidän makuuhuoneesta ei tipu, vaikka pyytäisittekin. Videoista näkyis vaan kuinka me kaikki kolme kuorsaamme kilpaa.

Korkeintaan voin palata makuuhuoneaiheeseen tuolla sisustus-palstalla, jos on ihan pakko. Muuten päädyn kertomaan täällä osoitteeni, puhelinumeroni ja sosiaaliturvatunnukseni. Joku portti-teoria varmaan tähänkin pätee.

Joku häly miehen kännykässä jo on. Ehkäpä puhelin piippaa aina kun minä kirjoitan elleihin.

Kärrystä koiralle olemme vitsailleet, mahtais moppe olla ihmeissään kyydeistä. Korvat vaan lepattaisi tuulessa. Koira on kovin rakas ja kyseessä taitaa olla viimeinen yhteinen kesä.

Olen ahkerasti kierrättänyt myymällä vanhaa tavaraa netissä. Tavaran määrä vaan tuntuu pysyvän vakiona, sillä hankin samasta paikasta myös lisää tilalle. Nytkin pari vanhojen huonekalujen kunnostusprojektia lojuu tuossa nokkani alla.

Sulla on ihan kirjaimellisesti kolmas pyörä makkarissa ja koiran kuono vielä pinnojen välissä...No joo.

Moppe on kai jo vanhus? Sanoit et kenties viimeinen yhteinen kesä, surku. Sellainen pyöräkyyti saattais olla sille unohtumaton elämys.

Tuo kolmas pyörä makkarissa..

Hmmm.. ei sua karismaako kiinnostais tavata yhdessä tietyssä kesäkaupungissa torikahveen merkeissä? Pullasta en tiedä, mutta lörtsyjä löytyy.

Voidaan vaikka pelata hullunkurisia perheitä, jos mitään juteltavaa ei sitten löydykään.
Mää ja mun ellibestis ollaan siellä jokatapauksessa loppukuusta, vaikket osaiskaan arvostaa meidän laadukasta seuraa :-)

Ex-yh-Elli, sut on myös kutsuttu ja tervetuloa myös muut mukaan. Pidätämme vielä tosin oikeuden valikoida seuramme :-)

Alkuperäinen kirjoittaja pit.:
Tuo kolmas pyörä makkarissa..

Hmmm.. ei sua karismaako kiinnostais tavata yhdessä tietyssä kesäkaupungissa torikahveen merkeissä? Pullasta en tiedä, mutta lörtsyjä löytyy.

Voidaan vaikka pelata hullunkurisia perheitä, jos mitään juteltavaa ei sitten löydykään.
Mää ja mun ellibestis ollaan siellä jokatapauksessa loppukuusta, vaikket osaiskaan arvostaa meidän laadukasta seuraa :-)

Ex-yh-Elli, sut on myös kutsuttu ja tervetuloa myös muut mukaan. Pidätämme vielä tosin oikeuden valikoida seuramme :-)

Kirjoitan kotona läppärillä, kun työnpaikan verrko tökki tänään.

Lörstsyt kuuluvat tiettyyn keltainen pörssi suosikkivitsi osastoon. viittaab hauskaan tv-mainokseen.

bussimatka kestää monta tuntia. tiedän kokemuksesta.

toivttavasti koira saa vielä lisävuosia.

"bussimatka kestää monta tuntia. tiedän kokemuksesta."

No niinhän se kestää. Ei sinne muiden ellien takia kannata raahautua. Täytyy vaikka tavata joskus Helsingin kauppatorilla, siellä saa kyllä tapella pullastaan lokkien kanssa! Ja mistäs sitä tietää, ehkä me olemme sattumalta tavanneet jo.

Koira makaa sydänjuuriaan myöten loukkaantuneena vessan lattialla murjottamassa. Putsasin sitä korvat juuri. Hänen mielestään vanhojen koirien oikeuksiin kuuluisi olla alistumatta ihmisten keksimiin typeryyksiin. Lähettelee kyllä terveisiä teille kaikille.

Hullunkurisista perheistä pätkähti mieleen, et meillä suomalaisilla se valitettavasti toimii ihan livenä.
Tullaan kännissä naama mustana tyhjään kotiin, juodaan lisää raakaa viinaa ja aletaan etsiä perhettä...

Näin mie väistin...

Yhteistyössä