pitäiskö huolestua kummilikasta tai peräti ottaa nokkiinsa..?

onni löytyy arjesta

Aktiivinen jäsen
06.08.2007
4 064
0
36
Ollaan oltu läheisiä, ihan ok välit. Kerran ooli suvantovaihe, jolloin nähtiin vähemmän, sitten taas enämpi ainakin soiteltiin ja nähtiinkin, nyt totaalinen hiljaisuus =(
Kummilikka jo 19v ja on mun tyttöni kummitäti. Oltiin facebookissa kavereita, nyt on minut sieltä poistanut. Joku aika sitten soitin, ei vastannut eikä ole takasin soittanut. Eilen laitoin tekstarin vaan et mitä kuuluu ja plaa plaa. Ei vastausta taaskaan.. =( Mitään erikoista ei tietääkseni ole tapahtunut, ei tykkää kun äitinsä kertoo mulle asioitaan (siis tämän kummilikan), mutta se tuskin on mun syy.. Jos on mulle jotain luottamuksella kertonut, en niitä ole puhunut eteenpäin.

Odotanko vain, soitanko ja mitä sanon vai sanonko mitään..?

Pommitan edelleen viesteillä täsä joku päivä ja soitan. Ajattelin kyllä ääneenkin ihmetellä, kun ei hänestä mitään kuulu.. Aina ennen on tekstariin vastannut ja myös useimmiten soittanut takasin jollei vastaa.. Tämän naamakirjan kyl ymmärrän, mut tää muu pistää mietityttämään.. Hänen äidilleen en mitään haluaisi mainita, koska hän ei pidä siitä et hänen asioistaan jutellaan.

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
Hänen äidilleen en mitään haluaisi mainita, koska hän ei pidä siitä et hänen asioistaan jutellaan.

Tätä meinasin tullakin sanomaan, että älä vaan missään tapauksessa mainitse kummitytön äidille siitä. :D Mutta sä hoksasitkin itse. Ehkä tyttöä vaivaa ajatus siitä, että säkin juttelisit hänen asioitaan hänen äidilleen. Jos hän kuitenkin tietää tai arvaa, että ainakin hänen äitinsä juttelee hänen asioitaan sulle? Mua ainakin nuorena jurppi, kun huomasi että "aikuiset" (=oikeesti isot :D ) keskenään keskusteli mun asioistani)

Yhteistyössä