Pitäisikö tyytyä parin tonnin palkkaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ekonomi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ekonomi

Vieras
2200 euron palkka ois tarjolla työstä, mutta vastavalmistuneen palkkasuositus 2900-3300. Mietin vaan otanko tämän työn vastaan vai odotanko jotain parempaa. Mulla on paljon työhakemuksia vireillä...

Ota vastaan, mutta etsi samalla muita töitä. Olen myös ekonomi ja ensimmäisessä työpaikassani, jonka sain jo ennen valmistumistani palkka oli 2400e. Kun valmistuin, meni kaksi kuukautta niin työpaikassa ylempää paikkaa ja sain sen. Palkka nousi 3800euroon ja tätä nykyä 4200e.

[QUOTE="epelia";23968836]Ota vastaan, mutta etsi samalla muita töitä. Olen myös ekonomi ja ensimmäisessä työpaikassani, jonka sain jo ennen valmistumistani palkka oli 2400e. Kun valmistuin, meni kaksi kuukautta niin työpaikassa ylempää paikkaa ja sain sen. Palkka nousi 3800euroon ja tätä nykyä 4200e.[/QUOTE]

Joo, näin ehkä teenkin. Mutta voikohan määräaikaista paikkaa noin vain irtisanoa? Kyseinen työ alkaa heinäkuussa, ehkä voin vielä viikon odottaa ennen kuin hyväksyn.

[QUOTE="aloittaja";23969247]Joo, näin ehkä teenkin. Mutta voikohan määräaikaista paikkaa noin vain irtisanoa? Kyseinen työ alkaa heinäkuussa, ehkä voin vielä viikon odottaa ennen kuin hyväksyn.[/QUOTE]

Ei voi, mutta puolet sen kestosta, enintään 4kk siitä on koeaikaa, jolloin voit ottaa hatkat.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23969265:
Ei voi, mutta puolet sen kestosta, enintään 4kk siitä on koeaikaa, jolloin voit ottaa hatkat.

Jep, näinhän se olikin. Eihän siitä ole kuin vuosi kun olen tentannut työoikeuden mutta näköjään ei hirveesti jäänyt päähän :D Otan siis työn vastaan jos en tällä viikolla saa muuta (pari haastettelua on siis tällä viikolla).

Yhteistyössä