?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:jättäisin moiset mömmöt ottamatta ja kävisin kuurin hierojalla
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:jättäisin moiset mömmöt ottamatta ja kävisin kuurin hierojalla
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:jättäisin moiset mömmöt ottamatta ja kävisin kuurin hierojalla
liian kallista.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Kuurina mulle ainakaan just tohon määrättiin. Kun otat ekan, ni kato että on peti lähelläToisilla ei niin vaikuta, mut mä ihan oikeesti meinasin nukahtaa seisaalleen sillon ku piti niitä syödä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Kuurina mulle ainakaan just tohon määrättiin. Kun otat ekan, ni kato että on peti lähelläToisilla ei niin vaikuta, mut mä ihan oikeesti meinasin nukahtaa seisaalleen sillon ku piti niitä syödä.
Alkuperäinen kirjoittaja abcde:Tää on taas tooooooooosi järkevä kysymys kysyä kaksplus-palstalta. Ehkä kantsisi lääkäriltä tiedustella asiaa ennemmin.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Niin, ammatiltani olen liikuntafysiologi ja aika paljon puuhaan näiden niskajumien kanssa. Todellakaan hieronta ei kaikkeen tehoa, joten kuuriluontoisesti sitten sirdaludia. Ei se lääkäri sitä turhaan määrää --- ensin yritetään itsehoitoa (liikunta, lihashuolto ym.), mutta joskus lääkkeet ovat oikeasti tarpeen.