Pitäisikö lopettaa muiden miesten tapailu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miesongelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miesongelma

Vieras
Olen nyt noin kuukauden tapaillut yhtä miestä ja tekstaillaan ihan päivittäin kanssa ja nähdään kaksi tai kolme kertaa viikossa, seksiäkin on ainakin kerran viikossa mutta enemmän sellaista sylittelyä, yhdessä kokkaamista, yhdessä salilla käyntiä, leffan katselua yms.

Ei kuitenkaan olla mitenkään virallisesti yhdessä (ei kyllä tapaile muita naisia mun tietääkseni) ja mulla on kaksi muutakin miestä kuvioissa joiden kanssa on kyllä enimmäkseen seksiä. Mies ei tiedä että tapailen muitakin.

Mitä mieltä olette? kannattaisiko jättää nämä kaksi muuta miestä ja keskittyä parisuhteeseen vai antaa asioiden olla ainakin vielä vähän aikaa? Missä vaiheessa tapailu on seurustelua? Miten asian ottaisi puheeksi tämän miehen kanssa?

Ihmettelen, jos tuoreessa suhteessa jossa seksi on jo kuitenkin aloitettu, ei sitä kuitenkaan harrasteta joka kerta kuin mahdollista, vaan sen sijaan sekstaat muiden miesten kanssa. Onko siis kemiat tämän miehen kanssa kohdallaan? Jos ei seksi tuossa vaiheessa huvita, lopettaisin suhteen alkuunsa.

Mutta jos hänen kanssaan tapailua/suhdetta jatkat, niin ehdottomasti sinun pitää muiden tapailu lopettaa. Olisi pitänyt jo aiemmin, ellei nimenomaan ole sovittu että suhde on vapaa ja muita saa tapailla. Sinun kannattaa kertoa tilanteesta avoimesti miehelle, koska muuten siitä voi jäädä sellainen mörkö, joka vielä jossain vaiheessa paljastuu ja saattaa koko suhteen kaataa. Parempi selvittää asia heti.