Pitäis lahjoittaa vauvanvaatetta, mutta..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Terhikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Terhikki

Aktiivinen jäsen
27.12.2004
2 662
0
36
Kertokaas nyt mistä löydän sellaisen tahon johon oikeasti tuntuu hyvältä lahjoittaa vauvakamaa?

Tässä on tarpeeksi monta vuotta odotettu että omat sisarukset tai muut läheiset vauvaantuisi jotta saisi noille kuteille ja muille hyvän kodin - nyt ei jaksaisi enää odottaa ja tila loppuu kesken.

Osa tuli myytyä pari vuotta sitten mutta paljon on vielä jäljellä - ja lisää tulee kun kuopus kasvaa.

Ei huvita enää myydä huutiksessa (turhan iso vaiva kuvaamisilla, kyttäyksillä ja postitteluilla), ei viedä uff:n tai vastaavien laatikkoihin (tuntuu kuin heittäisi roskiin), eikä viedä kirpparille (turha maksaa pöytävuokria eikä noista rahaa tarvii saada).

Eli mistä löytää kohde joka Oikeasti tarvitsee eikä ota vain heti jälleenmyydäkseen tai haukkuakseen...?
 
Varmaan sosiaalitoimessa tai seurakunnassa osaavat sanoa, jos heillä on tiedossa perheitä missä oikeasti tarvitaan vauvanvaatteita.
Itse aattelin ensin meidän vaunut lahjoittaa jonnekin, mut sitten yks tuttu nuoripari halusikin ne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Kertokaas nyt mistä löydän sellaisen tahon johon oikeasti tuntuu hyvältä lahjoittaa vauvakamaa?

Tässä on tarpeeksi monta vuotta odotettu että omat sisarukset tai muut läheiset vauvaantuisi jotta saisi noille kuteille ja muille hyvän kodin - nyt ei jaksaisi enää odottaa ja tila loppuu kesken.

Osa tuli myytyä pari vuotta sitten mutta paljon on vielä jäljellä - ja lisää tulee kun kuopus kasvaa.

Ei huvita enää myydä huutiksessa (turhan iso vaiva kuvaamisilla, kyttäyksillä ja postitteluilla), ei viedä uff:n tai vastaavien laatikkoihin (tuntuu kuin heittäisi roskiin), eikä viedä kirpparille (turha maksaa pöytävuokria eikä noista rahaa tarvii saada).

Eli mistä löytää kohde joka Oikeasti tarvitsee eikä ota vain heti jälleenmyydäkseen tai haukkuakseen...?

onko sulla minkä kokoista vaatetta?onko tytön vai pojan?
mun nuorempi veljeni sille pienelle vaatetta vailla meinaan.

 
Ensi- ja turvakoti kuulostais tosi hyvältä... Varmaan löytyis ihan luettelosta, ja soittamalla sais lisäinfoa?

Enemmän on siis tyttökamaa, joita muistaakseni kokoja 56-86 väliltä - ihan pienimpiä vähemmän.

Nyt sitten poikakamaa 50-56 -kokoja, mutta lähinnä tuosta tyttökamasta ensin pitäis päästä eroon koska sitä enemmän.

Kaikki vaatteet on enemmän tai vähemmän käytettyjä, tosi peruskamaa eli ei hienostelu- tai merkkikuteita - kuitenkin ihan tältä vuosituhannelta kaikki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Ensi- ja turvakoti kuulostais tosi hyvältä... Varmaan löytyis ihan luettelosta, ja soittamalla sais lisäinfoa?

Enemmän on siis tyttökamaa, joita muistaakseni kokoja 56-86 väliltä - ihan pienimpiä vähemmän.

Nyt sitten poikakamaa 50-56 -kokoja, mutta lähinnä tuosta tyttökamasta ensin pitäis päästä eroon koska sitä enemmän.

Kaikki vaatteet on enemmän tai vähemmän käytettyjä, tosi peruskamaa eli ei hienostelu- tai merkkikuteita - kuitenkin ihan tältä vuosituhannelta kaikki.

hei,haluisitko noista tytön vaatteista luopua?
veljellä on nyt 2kk ikäinen tyttö ja niillä on ihan perusvaatteelle tarvetta.
laita vaikka yvtä?
 
Jos lahjoittaisit jollekkin omalla paikkakunnalla asuvalle joka oikeasti tarvitsee niitä? Tietäisit että varmasti menevät tarpeeseen, eikä puolet häviä matkalla..

Itse olin ainakin todella kiitollinen kun lahjoituksena sain vaatteita tulevalle vauvalle.
terv. lähes 17v tuleva yksinhuoltaja
 
Alkuperäinen kirjoittaja ver-de:
Jos lahjoittaisit jollekkin omalla paikkakunnalla asuvalle joka oikeasti tarvitsee niitä? Tietäisit että varmasti menevät tarpeeseen, eikä puolet häviä matkalla..

Itse olin ainakin todella kiitollinen kun lahjoituksena sain vaatteita tulevalle vauvalle.
terv. lähes 17v tuleva yksinhuoltaja

Just tällainen ois hyvä, tai sitten joku lastenkoti tai em. ensi- ja turvakoti. Täytyis sellaisia lähestyä jotenkin.
 

Yhteistyössä