pitäiskö tehdä fazerille valitus?

  • Viestiketjun aloittaja karkkipäivä
  • Ensimmäinen viesti
karkkipäivä
Ostin fazerin parhain karkkipussin ja siinä oli vain kahta eri karkkia: jääkarhua ja toscaa.


jääkarhu on mun lemppari joten siinä ei mitään mut toisaalta tuo tosca jää aina syömättä. jos vetois siihen jälkimmäiseen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
yleensähän niissä pusseissa lukee, että karkit pussitetaan painon mukaan ja näin ollen sisältö voi vaihdella. todnäk et saa mitään vaikka valitatkin.
Höpö höpö.

Kannattaa reklamoida ja ilmaista saatekirjeessä, että sisältö oli pettymys, koska aiempien ostamiesi pussien sisällön mukaan oletit saavasi montaa eri makua, eikä vain kahta.
Valituksen perusteella valmistaja saa arvokasta tietoa kuluttajalta, tässä tapauksessa vika on ollut varmaankin pussituksessa ja jollei vikaa ole jo korjattu, se saatetaan huomata juuri palautteiden perusteella.
Luultavasti saat tosiaan jotakin hyvitystä, luultavasti vähän extra namia :)


 
Fazer
Et saa yhtään mitään jos et lähetä sitä pussia sisältöineen sinne tehtaalle. Mä valitin pussista jossa oli ei-syötävää ylimääräistä (yök), sain tosi tylyn vastauksen ettei palautettani käsitellä kun en lähettäny pussia todisteeksi. Käskivät lähettää seuraavalla kerralla pussin niin saattavat käsitellä. No kai ny olin heittäny sen saman tien menemään.

Olin tosi yllättyny, en oo ennen mistään valittanu niin en arvannu että ne heti noin tylyttää. Kai ne aatteli että kalastelin vaan jotain extrahyvityksiä. Kaikki nää ilmaisten tuotteiden takia reklamoivat on kai pilannu homman kaikilta muiltakin. Mulle ois riittäny ihan pahoittelut ja vaikka viesti että jatkossa ovat tarkempia epäpuhtauksien kanssa, mutta ilmeisesti ne vaan luuli että oon mankumassa jotain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nekkunekku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
yleensähän niissä pusseissa lukee, että karkit pussitetaan painon mukaan ja näin ollen sisältö voi vaihdella. todnäk et saa mitään vaikka valitatkin.
Höpö höpö.

Kannattaa reklamoida ja ilmaista saatekirjeessä, että sisältö oli pettymys, koska aiempien ostamiesi pussien sisällön mukaan oletit saavasi montaa eri makua, eikä vain kahta.
Valituksen perusteella valmistaja saa arvokasta tietoa kuluttajalta, tässä tapauksessa vika on ollut varmaankin pussituksessa ja jollei vikaa ole jo korjattu, se saatetaan huomata juuri palautteiden perusteella.
Luultavasti saat tosiaan jotakin hyvitystä, luultavasti vähän extra namia :)
Peesi!

 
Tottakai voi lähettää reklamaation. Ja jotkut firmat käsittelee myös ilman "todisteita". Jos on avattu pussi, niin mikäs todiste se enää oliskaan, oothan voinut vaikka koota kymmenestä eri pussista tollasen kahden karkin pussin.
 
Sama juttu
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Tottakai voi lähettää reklamaation. Ja jotkut firmat käsittelee myös ilman "todisteita". Jos on avattu pussi, niin mikäs todiste se enää oliskaan, oothan voinut vaikka koota kymmenestä eri pussista tollasen kahden karkin pussin.
Taffelilla on sama homma, vähintään 1/3 pussista lähetettävä, muuten ei käsittele. Jos viallinen pussi sattuu mökkireissulle niin varmaan joo lähden hinaamaan sitä kotiin asti.
 

Yhteistyössä