pitäiskö tehdä fazerille valitus?

  • Viestiketjun aloittaja karkkipäivä
  • Ensimmäinen viesti
tyytyväinen asiakas
mä lähetin reklamaation lidliin kun litran jogurtissa oli ohut muovinpalanen. Pari viikkoa meni niin postissa tupsahti 10? lahjakortti lidliin :) Oli kuulema sitä pakkausmuovia se palanen, et valmistajalla liian tylpät terät kun pakkauksia leikattu. Vaihtavat terät useammin uusiin tätä nykyä...
 
Palautteenantaja
Ilman muuta aina kannattaa reklamoida! Valmistaja saa arvokasta informaatiota tuotteiden kehittämiseen tai tässä tapauksessa esim. tuotantolinjan virheiden löytämiseksi.

Itse reklamoin aina, kun on aihetta ja lähes aina saan jotain vastineeksi. Joskus myös kiitoksia siitä, että palautteeni ansiosta on havaittu jokin koko tuote-erää koskeva virhe.
 

Yhteistyössä