pitäiskö se testi nyt tehdä

Alkuperäinen kirjoittaja annu:
pakko kysyä että mikä lääke kyseessä? Itsellä menossa Roaccutan, siksi kiinnostaa.
tuota... miten tämä liittyy tähän? en oo jaksanu lukea koko ketjua mutta sen verta tiiän ite roaccutanin syöneenä että sikiövaurioitahan sen sanotaan aiheuttavan... :/ ja roaccutanin aikana täytyy ehottomasti huolehtia ehkäisystä, se kuuri on muuten ainaki ollu peruste raskaudenkeskeytykselle... ja ehkäisystä tarttee huolehtia noin 3 kk kuurin lopettamisen jälkeenki.
 
Kettukarkki
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja annu:
pakko kysyä että mikä lääke kyseessä? Itsellä menossa Roaccutan, siksi kiinnostaa.
tuota... miten tämä liittyy tähän?
Olen tätä seurannut kun on sattunut silmiin ja muistelen, että tuolla aiemmin AP kirjoitti käyttäneensä jotain lääkettä jonka vuoksi (mahdollisen?) raskauden jatkosta ei voi olla varma.

Halaukset AP:lle, vaikeassa tilanteessa olet!

 
Kirppu
Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:
Alkuperäinen kirjoittaja joko joko:
no joko teit?
No en tehnyt, ei mulla nyt mitään testiä ole. Pitää varmaan huomenna ostaa tai sitten saada gynelle aika. Mulla vaan huonoja kokemuksia kotitesteistä sillä ne ei meinaa näyttää sitä plussaa vaikka olen raskaana. Mutta jos oikeesti se on vauva minkä liikkeitä tunnen niin olisin jo aika pitkällä joten eiköhän se näkyisi testissäkin.....
Tämä teksti pysäytti minut. Mulla sama homma että testit on miinusta vaikka olisin raskaana. Luulin olevani ainoa jolla tällanen vaiva.. Eikä pelkästään kotitestit vaan myös neuvolassa tehdyt. Nyt olen raskaana, testin tein tämän kuun 11 pvä ja neuvolan ultran mukaan olen 8:nella viikolla. Sitä ennen laukoin neuvolassa tasasen tappavaan tahtiin enkä ollut raskaana vaikka olin. Teehän testi niin jos se nyt näyttäis oikean tuloksen.
 

Yhteistyössä