pitäiskö se testi nyt tehdä

Alkuperäinen kirjoittaja MOMMYx2:
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
en tiedä mitä pitäs sanoa :eek: :hug: varmaan aika isku! nyt rupes muakin oikesti ihan pelottaan ja melki itkettään, mullakin koko ajan tuntuu liikkeitä ja "potkuja" ja olen pannut ne vaan ilmavaivojen syyksi,myös järkkyä pahoinvointia ja närästystä ja väsymystä ollut, syön kuitenki pilsuja ja menkatki just tuli,taidan kipasta heti aamulla hakeen testin!! :xmas:
saanpa mielenrauhan jos ei muuta, voimia hirveesti ja uskon että tämä pienokainen on teille tarkotettu,jotenkin vaan sellanen olo
:heart: voimia ja tulehan kertomaan siten miten vauva voi jne :heart: :hug:
Luin että oot syönny monta lääkekuuria.. nehän voi heikentää e-pillereiden tehoa :eek: Joko testi tehty?

en oo edes ajatellut koko asiaa ennen eilistä,mutta ku tosiaan on vähän kumma olo :whistle: maha on koko ajan turvonnut ja jotekin ihmeellisen "painava" ku oon lihonut 3kg mut en muualta ku mahasta ja yleensä olen ihan lauta mahasta tai no se on sukuvika :D että mahaan ei kerry kiloja siitä alaspäin kyllä...en oo es aatellu että olisin raskaana ku on menkatki tullut,mutta ku tosiaan en tiedä miksi mun mahassa on koko ajan jotain liikettä, ja koska tiedän että useille tulee niitä haamupotkuja niin on tosiaan vaan aatellut et johtuu ilmavaivoista koska mulla on niitäki ollut :ashamed: mutta kai täytyy tehdä se testi sitte..
 
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja MOMMYx2:
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
en tiedä mitä pitäs sanoa :eek: :hug: varmaan aika isku! nyt rupes muakin oikesti ihan pelottaan ja melki itkettään, mullakin koko ajan tuntuu liikkeitä ja "potkuja" ja olen pannut ne vaan ilmavaivojen syyksi,myös järkkyä pahoinvointia ja närästystä ja väsymystä ollut, syön kuitenki pilsuja ja menkatki just tuli,taidan kipasta heti aamulla hakeen testin!! :xmas:
saanpa mielenrauhan jos ei muuta, voimia hirveesti ja uskon että tämä pienokainen on teille tarkotettu,jotenkin vaan sellanen olo
:heart: voimia ja tulehan kertomaan siten miten vauva voi jne :heart: :hug:
Luin että oot syönny monta lääkekuuria.. nehän voi heikentää e-pillereiden tehoa :eek: Joko testi tehty?

en oo edes ajatellut koko asiaa ennen eilistä,mutta ku tosiaan on vähän kumma olo :whistle: maha on koko ajan turvonnut ja jotekin ihmeellisen "painava" ku oon lihonut 3kg mut en muualta ku mahasta ja yleensä olen ihan lauta mahasta tai no se on sukuvika :D että mahaan ei kerry kiloja siitä alaspäin kyllä...en oo es aatellu että olisin raskaana ku on menkatki tullut,mutta ku tosiaan en tiedä miksi mun mahassa on koko ajan jotain liikettä, ja koska tiedän että useille tulee niitä haamupotkuja niin on tosiaan vaan aatellut et johtuu ilmavaivoista koska mulla on niitäki ollut :ashamed: mutta kai täytyy tehdä se testi sitte..
Tuu kertoo sit mitä näytti.. Kerkeetkö viel tänään apteekkiin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja MOMMYx2:
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja MOMMYx2:
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
en tiedä mitä pitäs sanoa :eek: :hug: varmaan aika isku! nyt rupes muakin oikesti ihan pelottaan ja melki itkettään, mullakin koko ajan tuntuu liikkeitä ja "potkuja" ja olen pannut ne vaan ilmavaivojen syyksi,myös järkkyä pahoinvointia ja närästystä ja väsymystä ollut, syön kuitenki pilsuja ja menkatki just tuli,taidan kipasta heti aamulla hakeen testin!! :xmas:
saanpa mielenrauhan jos ei muuta, voimia hirveesti ja uskon että tämä pienokainen on teille tarkotettu,jotenkin vaan sellanen olo
:heart: voimia ja tulehan kertomaan siten miten vauva voi jne :heart: :hug:
Luin että oot syönny monta lääkekuuria.. nehän voi heikentää e-pillereiden tehoa :eek: Joko testi tehty?


en oo edes ajatellut koko asiaa ennen eilistä,mutta ku tosiaan on vähän kumma olo :whistle: maha on koko ajan turvonnut ja jotekin ihmeellisen "painava" ku oon lihonut 3kg mut en muualta ku mahasta ja yleensä olen ihan lauta mahasta tai no se on sukuvika :D että mahaan ei kerry kiloja siitä alaspäin kyllä...en oo es aatellu että olisin raskaana ku on menkatki tullut,mutta ku tosiaan en tiedä miksi mun mahassa on koko ajan jotain liikettä, ja koska tiedän että useille tulee niitä haamupotkuja niin on tosiaan vaan aatellut et johtuu ilmavaivoista koska mulla on niitäki ollut :ashamed: mutta kai täytyy tehdä se testi sitte..
Tuu kertoo sit mitä näytti.. Kerkeetkö viel tänään apteekkiin?

joo kyllä mä haen sen tänään,tuun sitten kertomaan tuomioni :xmas:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:
Koko yön koskenut mahaan...voi ollakin että tänään pitää sairaalaan lähteä (meillä sairaalassa päivystys, tänään ei taida tk olla auki?)
Katsotaan nyt selviänkö töissä tän päivän, siellä en halua tästä vielä puhua mitään...
Tämän jälkeen ei ole kirjoitellut eikä kirjautunut.Toki voi olla kirjautuneena koko ajan.

Viimeksi kirjautunut
20.06.2008 klo 04.49

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:
Olette ihania!
Nyt pitää alkaa pitämään neuvonpitoa miehen kanssa...on sitä mieltä et nyt lähdetään lekuriin!
En tasan lähde...huomenna vielä kuuteen töihin ja sit alkaa loma ja aletaan tutkailemaan tätä, haluan tutulle gynelle....ja heti ultraan.
Hyvää juhannusta kaikille jos en tänne enää "selviä", juomat kyllä jää mun osalta nyt nauttimatta, tässä on pää jo sekaisin muutenkin :)
Tai sitten lähteneet johonkin juhannusta viettämään.

 

Yhteistyössä