pitäiskö se testi nyt tehdä

Minulla on ollut yli 4-v (melkein 5-v) hormoonikierukka.
Nyt olen loppu keväästä/alku kesästä "kärsinyt" vatsan turvotuksesta, vatsa niin kuin pömpöttää.
Muutaman viikon ajan olen tuntenut aivan kuin vauvan liikkeitä, alkuun aina iltaisin kun menin pitkälleen, nykyisin tuntuu päivälläkin.
rinnat on ollut tosi arat

joku viikko sitten nuorimmainen kysyi äiti milloin vauva syntyy sinun masustasi :ashamed:

tänään äitini kävi ja lähti ja tuli takas ja kysyi että odotatko sinä ja ei meinannut millään uskoa kun sanoin että en odota!

Piti käydä vielä vaa'alla ja sain huomata että painoa on tullut lisää....

Minulla on kyllä joka raskaudessa ollut kauheata pahoinvointia, se nyt puuttuu siksi en jaksa uskoa että olisin raskaana, mutta mikä vatsassani kasvaa?
 
vieras
ootko miettinyt/tiedätkö aiheuttako laktoosi sulle vaivoja? Itselläni se aiheuttaa julmetun turvotuksen ja silloin näytän todellakin raskaana olevalta.

Mutta testillähän selviää raskaus ja kannattaahan se tehdä jos epäilyttää
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ootko miettinyt/tiedätkö aiheuttako laktoosi sulle vaivoja? Itselläni se aiheuttaa julmetun turvotuksen ja silloin näytän todellakin raskaana olevalta.

Mutta testillähän selviää raskaus ja kannattaahan se tehdä jos epäilyttää

Mahaani ei koske eikä kyse ole ilmavaivoista
 
tuntuu selviä potkuja,liikkeitä masussa,2 krt raskaana olleena voisin vannoa että olen raskaana,maha kasvanut,oksettaa,närästää,väsyttää,mielialat vaihtelee ym ym. syön kuitenki pilleretiä ja mulla on tullut menkat normaalisti ajallaan,joten en voi olla raskaana,tää on joku valeraskaus sitte kai :xmas:
 
sama vieras
Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ootko miettinyt/tiedätkö aiheuttako laktoosi sulle vaivoja? Itselläni se aiheuttaa julmetun turvotuksen ja silloin näytän todellakin raskaana olevalta.

Mutta testillähän selviää raskaus ja kannattaahan se tehdä jos epäilyttää

Mahaani ei koske eikä kyse ole ilmavaivoista
Ei mullakaan läheskään aina koske tai ilmavaivoja tuu. kamala turvotus vain. menehän tekemään se testi niin täälläkin päästään nukkumaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja joko joko:
no joko teit?
No en tehnyt, ei mulla nyt mitään testiä ole. Pitää varmaan huomenna ostaa tai sitten saada gynelle aika. Mulla vaan huonoja kokemuksia kotitesteistä sillä ne ei meinaa näyttää sitä plussaa vaikka olen raskaana. Mutta jos oikeesti se on vauva minkä liikkeitä tunnen niin olisin jo aika pitkällä joten eiköhän se näkyisi testissäkin.....
 
doris
Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:
Alkuperäinen kirjoittaja joko joko:
no joko teit?
No en tehnyt, ei mulla nyt mitään testiä ole. Pitää varmaan huomenna ostaa tai sitten saada gynelle aika. Mulla vaan huonoja kokemuksia kotitesteistä sillä ne ei meinaa näyttää sitä plussaa vaikka olen raskaana. Mutta jos oikeesti se on vauva minkä liikkeitä tunnen niin olisin jo aika pitkällä joten eiköhän se näkyisi testissäkin.....
no varmasti näkyis!
 
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
tuntuu selviä potkuja,liikkeitä masussa,2 krt raskaana olleena voisin vannoa että olen raskaana,maha kasvanut,oksettaa,närästää,väsyttää,mielialat vaihtelee ym ym. syön kuitenki pilleretiä ja mulla on tullut menkat normaalisti ajallaan,joten en voi olla raskaana,tää on joku valeraskaus sitte kai :xmas:
Mä oon kuullut pari tarinaa just tollasist tapauksist et menkat tullu normaalisti, syöty pillereitä ja silti ollut raskaana.. :D
Yhellä tytöllä loppu vasta kahdeksannella kuulla menkat, se sai tietää olevansa raskaana kuudennella kuulla (vauva oli kasvanut selkärankaan päin, joten mahakaan ei ollut kasvanut normaalisti)..
Et kannattasiko testata.. ;) :LOL: :whistle:
 
Kaiken takana on nainen
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
tuntuu selviä potkuja,liikkeitä masussa,2 krt raskaana olleena voisin vannoa että olen raskaana,maha kasvanut,oksettaa,närästää,väsyttää,mielialat vaihtelee ym ym. syön kuitenki pilleretiä ja mulla on tullut menkat normaalisti ajallaan,joten en voi olla raskaana,tää on joku valeraskaus sitte kai :xmas:
Just samojen oireiden vuoksi tänään mietin onko pillerit pettänyt ja menkat tuleemuuten vaan

:xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja garbalo:
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
tuntuu selviä potkuja,liikkeitä masussa,2 krt raskaana olleena voisin vannoa että olen raskaana,maha kasvanut,oksettaa,närästää,väsyttää,mielialat vaihtelee ym ym. syön kuitenki pilleretiä ja mulla on tullut menkat normaalisti ajallaan,joten en voi olla raskaana,tää on joku valeraskaus sitte kai :xmas:
Mä oon kuullut pari tarinaa just tollasist tapauksist et menkat tullu normaalisti, syöty pillereitä ja silti ollut raskaana.. :D
Yhellä tytöllä loppu vasta kahdeksannella kuulla menkat, se sai tietää olevansa raskaana kuudennella kuulla (vauva oli kasvanut selkärankaan päin, joten mahakaan ei ollut kasvanut normaalisti)..
Et kannattasiko testata.. ;) :LOL: :whistle:

Mulla ei ole menkat kuin 1-2 kertaa vuodessa ja tosi pienen pienenä vuotona eli pärjään pikkuhoususuojalla. Viimeksi esiintyi ehkä joulun tiennoilla.....
 

Yhteistyössä