Pitäiskö mennä helmikuussa autokouluun??

kortti
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja kortti:
Jos noin peloittaa niin mene hiukan myöhemmin, niin ei tartte talvikeleillä ajaa a-koulussa.
Mulle sanottiin että paras ajaa talvella? Saisi liukkaan kelin kokemusta
Onhan se noinkin, mutta ei se ole herkkua kokeneemallekaan kuskille ajaa talvella lumimyräkässä autoa, saatika sitten autokoululaisen. Huhti-maliskuun vaihteessa autokouluuna, niin saat harjoitella hyvillä keleillä ja kesäksi kortin.
 
ajoin syksyllä 2007...enkä oo sen jälkee ajanu. ny joka päivä stressaan et osaaanko mtn kakksovaihees ja pimeän ajos. en ymmärrä miks ajoin ku ei oo ees autoo....murmurmur. ikää on 27. Mut haaveilen, et sit ku lapset on isoja ni sit kuskaan niitä reeneihin ym. harrastuksii....
 
Autokoulun täti
Ehdottomasti kannattaa mennä talvella, kun on vaihtelevat kelit. Kannattaa kertoa opelle heti alkuun tuosta keskittymisongelmasta. Sen pitäisi ammattilaisena osata neuvoa ja ohjata sua ongelmasta huolimatta. Ja on siellä sua puolet vanhempiakin...
 
Mä olen parasta aikaa. Itse asiassa ihan loppu suoralla. On tullut kaikki kehnot kelit jo testattu sekä pimeellä ajanut. helppohan se on sen jälkeen kuivalla tiellä valoisan aikaa ajella.
ja kortin saan ennen 40v synttäreitä. Ei se ole koskaan liian myöhäistä.
 
Autokoulun täti
Kyllä open työ on helpompaa, kun hän tietää sun "taustat". Hän osaa alusta lähtien neuvoa sua yksilöllisemmin ja mennä asiat läpi sun oppimiskykysi mukaan.
 
ei
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Ikää 28 ja ei vielä ajokorttia.. nyt olisi rahaa mennä mutta..tuleeko siitä mitään? :ashamed:
ei taida tulla mitään , parempi jättää siis menemättä, noita onnettommia nysveröitä riittää jo muutenkin tuolla liikenteessä
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
oi tsiisus, mahtavaa!!!!! pois alta risut ja männynkävyt, täältä tulee kipis!!! :eek:
mutta siis oikeesti mene ihmeessä, helpottaa todellakin elämää :D ja pääset meillekin tosta vaan ;)
No täytyy nyt katsoa, mutta ehkä.. ehkä.. :whistle:
juu, juu juuuuuu!!!! se on ihan helppoa, oikeesti, mäkin osaan ;)
 
vieras
Ei kannata mennä, tai mulla ainakin harmittaa, kun rahat meni hukkaan :/ ajoin pari kuukautta autokoulun jälkeen ja siihen jäi. Sit oli tilanne, että en voinut käydä kakkosvaihetta ajoissa, enkä saanut lisäaikaa (ois pitäny kirjalliset ja inssi käydä uudestaan enkä tietty voinut, koska en ollut ajanut pitkään aikaan) niin nyt ollaan ilman korttia. Toki pärjään erinomaisesti ilmankin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kannata mennä, tai mulla ainakin harmittaa, kun rahat meni hukkaan :/ ajoin pari kuukautta autokoulun jälkeen ja siihen jäi. Sit oli tilanne, että en voinut käydä kakkosvaihetta ajoissa, enkä saanut lisäaikaa (ois pitäny kirjalliset ja inssi käydä uudestaan enkä tietty voinut, koska en ollut ajanut pitkään aikaan) niin nyt ollaan ilman korttia. Toki pärjään erinomaisesti ilmankin..
No mulle toi olis välttämättömyys.. asun 25km päässä työpaikasta ja julkiset ei kulje iltaisin eikä v-loppusin
 
päivien viemää
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Mä olen parasta aikaa. Itse asiassa ihan loppu suoralla. On tullut kaikki kehnot kelit jo testattu sekä pimeellä ajanut. helppohan se on sen jälkeen kuivalla tiellä valoisan aikaa ajella.
ja kortin saan ennen 40v synttäreitä. Ei se ole koskaan liian myöhäistä.

Ei todellakaan.Tiedän yhden 65v mamman kun ajoi.Ikää sillä nyt 72v ja niin kovin turisee nissanilla että :D
 

Yhteistyössä