Pitäiskö mennä helmikuussa autokouluun??

päivien viemää
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kannata mennä, tai mulla ainakin harmittaa, kun rahat meni hukkaan :/ ajoin pari kuukautta autokoulun jälkeen ja siihen jäi. Sit oli tilanne, että en voinut käydä kakkosvaihetta ajoissa, enkä saanut lisäaikaa (ois pitäny kirjalliset ja inssi käydä uudestaan enkä tietty voinut, koska en ollut ajanut pitkään aikaan) niin nyt ollaan ilman korttia. Toki pärjään erinomaisesti ilmankin..
No mulle toi olis välttämättömyys.. asun 25km päässä työpaikasta ja julkiset ei kulje iltaisin eikä v-loppusin

Totta,ja helpottaa elämääsi huomattavasti.Tulet sen vielä huomaamaan kun se kortti on sun kourassasi
 
kouluun vaan
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kannata mennä, tai mulla ainakin harmittaa, kun rahat meni hukkaan :/ ajoin pari kuukautta autokoulun jälkeen ja siihen jäi. Sit oli tilanne, että en voinut käydä kakkosvaihetta ajoissa, enkä saanut lisäaikaa (ois pitäny kirjalliset ja inssi käydä uudestaan enkä tietty voinut, koska en ollut ajanut pitkään aikaan) niin nyt ollaan ilman korttia. Toki pärjään erinomaisesti ilmankin..
No mulle toi olis välttämättömyys.. asun 25km päässä työpaikasta ja julkiset ei kulje iltaisin eikä v-loppusin
No hyvänen aika, eikös pakko ole se paras motiivi? Eikun kouluun vaan, kyllä se siitä =)
Silloin kun minä olin autokoulussa (yli 20 vuotta sitten), oli yhtä aikaa ajokorttia suorittamassa 80-vuotias mummeli, joka oli jo useita kuukausia ollut autokoulussa siinä vaiheessa, kun minä menin ja hän jäi sinne vielä ajotunteja ottamaan, kun minä olin kortin suorittanut :D
 
Rohkeasti vain rattiin. Mä itse ajoin kortin 32 vuotiaana ja aloitin autokoulun tammikuussa. Mä halusin hankkia ajokortin vasta sitten kun mulla on myös varaa autoon. Ei ole mitään mieltä ajaa korttia 18 vuotiaana jos tietää, ettei ajokilometrejä pääse kertymään ja sitten ei enää uskalla ajaa autoa, jos autokoulusta on jo vierähtänyt pitempi tovi.
 

Yhteistyössä