Eeeei... mul on jo mielessä yksi.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Nakkis
Aika aikaa kutakin sano pässi kun päätä leikattiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä siin Sörhikses oli vikana?
No kukas sä sit oot ?Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:No täh?! Alvariinsa oot nykyään nikkiäs vaihtamassa...hyvä kun nykyäänkään hoksaan että ootkin SÄ :ashamed: ....
mitäkäs ne vaihtoehdot on ? Tähkäpää ja Rouva Tähkä ? *vitsivitsi*Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:Itse asiassa nyt on kaksi vaihtoehtoa :xmas: B) joista en osaa itse valita.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:mitäkäs ne vaihtoehdot on ? Tähkäpää ja Rouva Tähkä ? *vitsivitsi*Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:Itse asiassa nyt on kaksi vaihtoehtoa :xmas: B) joista en osaa itse valita.
Nääh...mä nyt kuitenkin niin harvakseltaan pääsen koneen äärelle, että ihmeenä pitäisin, jos joku mua nyt mitenkään...mutta oon aina tykänny sun tyylistäs tommosena suorana, rehtinä mielipiteensä ilmaisijana . Harvoilla tuota taitoa on. Ja - vanhoja muistellessa - mä tykkäsin kovasti Sörhiksestä, Teenlitku...plah..ja mistä se tämäkin sitten syntyi??!! Jaa - ihan käsinkosketeltava nikki, siis?!Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:No kukas sä sit oot ?Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:No täh?! Alvariinsa oot nykyään nikkiäs vaihtamassa...hyvä kun nykyäänkään hoksaan että ootkin SÄ :ashamed: ....
Peesi!Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Rieputarallaa on jotenkin iiiihana riettaan kuuloinen, siis just niinko sä
Mä äänestän sitä!
Yök. Ei kuulosta. Puistattavalta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Varvaskarva kuulostaa kivalta.