Pitäisikö päiväkodin henk.kuntaa muistaa?

• Viestiketjun aloittaja huonotapainen
  • Ensimmäinen viesti
huonotapainen
Oletteko muistaneet lapsen päikkäriryhmän hoitotätejä kuluneesta vuodesta kesäloman alkaessa? Miten olette muistaneet?
Mietin tätä yksi päivä ja ajattelin et hakisin ruusut jokaiselle tädille, mutta en kuitenkaan sitä syystä tai toisesta tehnyt (lähinnä epäselvää oli se että kuinka monta tätiä työskentelee ko. ryhmässä, vaihtuvuus kun on ollut aika suurta).
Nyt alkoi kesäloma ja olen tosi nolona, kun en vienyt kukkia tms. ja loman jälkeen lapsi on varahoitopaikassa hetken aikaa ja sitten palaa takaisin omaan päiväkotiin, kylläkin toiseen ryhmään. Joten syytä olisi ollut muistaa kesäloman & ryhmän vaihdon vuoksi ryhmän tätejä. Toki suullisesti kiitin hyvästä hoidosta halauksen kera, mutta ehkä se ei riitä?

Onko kauhean noloa jos vie huomenna (lapsen eka lomapäivä) päikkäriin lapsen kanssa jotain?

"aloittaja"
tuli vaan ihan sellainen olo et tein kauhean "mokan" ku en vienyt mitään. Aikaisempina vuosina meillä ei ole ollut ollenkaan lomaa ja lapsi on vaan jossain vaiheessa siirtynyt uuteen ryhmään, joten silloin asiaa ei ole tullut edes miettineeksi.

Mä viimeviikkolla kysyin tuonko kukkia vai kakun, tietysti sanoivat ettei tarvi suusanallinen kiitos riittää.
Lapsi oli nyt kuitenkin totaalisesti viimeistä päivää kun eskari päättyi ja menee n 1,5v ennenkuin meidän seuraava lapsi tuonne samaan paikkaan menee, joten haluttiin kuitenkin tätejä muistaa.
Jokainen sai tämmöisen HANDY - PURKINAVAAJA

Ja lapsen kirjoittaman kortin

lucifer
itse ajattelin viedä ihan auringonkukan kauniissa korissa, ja ison rasian karkkia, koska tätejä on ollut niin paljon tuossa ryhmässä että oikeaa lukumäärää en edes tiedä. ajattelin että kukkka toisi kaikille ilos tasapuolisesti ja karkeilla saisivat suunsa makeaksi kahvitauolla.

reija
Minä ostin kolmelle tädille stockkan herkusta sellaiset cupcakesuklaakohvehtirasiat ja kaikki tykkäs n.7€ maksoi, ja kukapa ei suklaasta tykkäis. Musta on kiva muistaa.

Anonyymitär
itse ajattelin viedä ihan auringonkukan kauniissa korissa, ja ison rasian karkkia, koska tätejä on ollut niin paljon tuossa ryhmässä että oikeaa lukumäärää en edes tiedä. ajattelin että kukkka toisi kaikille ilos tasapuolisesti ja karkeilla saisivat suunsa makeaksi kahvitauolla.
Mutta jos on vain yksi kukka, kuka sen vie kotiinsa? Mietin juurikin yhtä kukkaa, mutta eihän sitä voi sinne kesäksi jättää. =)

Tällä hetkellä en keksi muuta kuin kaikille kolmelle ruusut.

lucifer
Alkuperäinen kirjoittaja Anonyymitär;26374170:
Mutta jos on vain yksi kukka, kuka sen vie kotiinsa? Mietin juurikin yhtä kukkaa, mutta eihän sitä voi sinne kesäksi jättää. =)

Tällä hetkellä en keksi muuta kuin kaikille kolmelle ruusut.
ei kukaan koska idea on se että se jää siihen päiväkodin ovenpieleen ilahduttamaan ihmisiä koko kesäksi ( jos muistavat kastella). kyseinen paikka kun on koko kesän auki.

No, ei kai pidä, mutta minä ainakin haluan kiittää heitä siitä, että hoitavat rakkaintani hyvin silloin kun itse en voi.

Olen vienyt lahjaksi (jouluna ja keväällä) aina jotakin hyvin pientä: ananaksen, itsemaalatun mökkitiskiharjan, kompostoitavat salaattiottimet, varvasvälivillaa, jouluappelsiinin, puuhelmistä tehdyn rannekorun, yrttiruukun kukan sijaan...

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä