pitäisikö mun soittaa ä.polille...

jo kun on välillä varsinkin öisin subbaillut sut tiheesti...kaksi edellistäni syntyi nopsaan ja varsinkin keskimmäisestä äkki kipeydyin kotonavuorokauden mitättömien satunnaisten supistelujen jälk tosi nopiaan ja sitten tulikin kiire ja vauva oli maailmassa reilu tunnin päästä,,sillon matkaa oli ajallisesti sairaalaan vartti...nyt tunti...kun on paripäivää jo supistanut en ytään osaa sanoa onko tilanne edennyt ja olenko auki kui paljon vai olleskaan ja onko paikat lyhentynyt ym...mietin et kannattaisiko mun lähteä asiaa tarkistuttaa...???

Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:
onko noi kipeitä ne supparit ? pyhällä kannata soittaa synnärille suoraa.. näin neuvolatäti mtä ohjasti ä.poli virka-aikana
no inhottavia..ei nyt kipeitä..mut niin oli sillon mun keskimmäisestä samalla tavalla..kipeitä supisteluja en ehtinyt potee kun n. 2tunnin ajan...

AAM
tähän todettakoon kuitenkin: itse kans kärvistelin himassa pari päivää ko limis oli mennyt ma iltana 22 aikaan ja supparit oli siinäkin vaiheessa ko menin jorviin ke aamuyötä 03 tienoilla niin slightly uncoftable.. mut kiva että kuite menin olin 5 cm auki :whistle:

vieras
no mulla eteni toinen synnytys nopiasti kanssa....Ekoista kipeistä supistuksista 2h ja lapsi maailmassa...Vasta synnärillä meni vedet ja samalla limatuppa! Ja vesien menosta 15 min, kun poika jo syntyi...

Että sinuna kävisin tarkistuttamassa tilanteen!!

AAM
se on vaan niin että tuo kipukynnys on niin erilainen.. jos tuntuu oikeasti siltä että sun on mentävä ettei vaan uteliaisuudesta niin soittaisiin ensin sinne että suostuuko ne katsoon edes mutu fiiliksellä. . luulis että vilaisee ko sulla kolmaskin on tulos..
mut jos ne on ökökipeitä ja ahistaa niin :wave: sinne vaan vaikka paniskin kotio oottelemaan takas..

Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:
se on vaan niin että tuo kipukynnys on niin erilainen.. jos tuntuu oikeasti siltä että sun on mentävä ettei vaan uteliaisuudesta niin soittaisiin ensin sinne että suostuuko ne katsoon edes mutu fiiliksellä. . luulis että vilaisee ko sulla kolmaskin on tulos..
mut jos ne on ökökipeitä ja ahistaa niin :wave: sinne vaan vaikka paniskin kotio oottelemaan takas..
neljäs jo :D

Yhteistyössä