Niinhän sitä jo tehdään, esim. raiskaus ja pahoinpitely ovat rikoksia, oli tekijä tai uhri mitä tahansa sukupuolta. Ei naisia tarvitse erikseen suojata lainsäädännöllä miehiltä.Alkuperäinen kirjoittaja Jehnny Tightlips:No, ihannetapauksessa kukaan ei tietysti puuttuisi. Mutta kuuluisiko yhteiskunnan toimesta rajoittaa esim sitä, mihin mies voi naisen pakottaa?Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:Millä perusteella me voimme päättää, mitä joku toinen ihminen saa pukea päälleen? entäpä, jos meidän pukeutumistamme alettaisi rajoittaa lain voimalla?
Alkuperäinen kirjoittaja epäilijä:islamissa on selkeä "lähetyskäsky" levittää islamia ja viedä islam vaikka väkivaltaa käyttäen sinne missä vääräuskoiset asuvat ja elävät. Suomen islamilainen yhteisö (arviolta 45 000 islaminuskoista) on jo ehtinyt vaatia sharia-lakia suomeen. Sharia muun muassa takaisi sen että nainen ei voi ottaa avioeroa koskaan (mies sen sijaan voi, vain sanomalla kolmesti eroan, eroan, eroan) ja raiskattu nainen voidaan vapaasti kivittää siveettömyydestä kun raiskaajamies ei saa mitään tuomiota.
Homman ydin on se että halusimme tai emme, suomen islaminuskoisten yhteisö koko ajan kasvaa ja kasvaa ja kohta äänenpainoltaan on jo sen verran merkittävä että voi vaatia lisää ja lisää islaminuskoisia käytäntöjä maahan.
Jo nyt eräissä päiväkodeissa on jouduttu erottamaan pojat tytöistä koska tytöt ovat "saastaisia ja alempiarvoisia" eivätkä saa häiritä islamilaisia oikeauskoisia poikia. Eräissä tapauksissa islaminuskoinen perhe oli nostanut valtavan porun siitä kun päiväkodissa suomalainen tyttö oli nukkunut yläpedillä perheen pojan päällä, sillä on suuri loukkaus että vähäpätöinen tyttö on pojan yläpuolella.
Itse en halua että islaminuskoiset tulevat terrorisoimaan minua, lapsiani tai yhteiskuntaani vaatimalla naisia säkitettäväksi burkhiin tai niqabeihin ja vaatimaan omien barbaaristen lakiensa noudattamista.
Joka on niin sinisilmäinen ettei usko islamin levitysyrityksiin, tulee kyllä huomaamaan että naiiviudesta pitää maksaa.
Samat sanat. Asun alueella, jossa asuu paljon muslimeja, suomalaisia ja muun maalaisia, kukaan ei peitä koko naamaansa, PARI peittää niin, että silmät näkyy.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Mun mielestä turhaa jauhamista, käsittääkseni tuollaista asustetta käyttää Suomessa todella harva nainen. Luin jostain että noin sata naista käyttää sitä. Mun mielestä voivat aivan hyvin jatkossakin pukeutua niin, en käsitä miksi se voi häiritä niin montaa ihmistä.
Niinhän sitä rajoitetaankin, jos mennään muslimimaahan, jossa nainen ei saa pukeutua miten vain. Että ei se nyt mitenkään ainutlaatuista ole, että joku muu määrää miten kuuluu pukeutua.Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:Millä perusteella me voimme päättää, mitä joku toinen ihminen saa pukea päälleen? entäpä, jos meidän pukeutumistamme alettaisi rajoittaa lain voimalla?