Pitäisikö lihavilla olla omat uimahalli- ja salivuorot? Voisi helpottaa ylipainoisten kynnystä alkaa harrastaa liikuntaa, kun ei t

  • Viestiketjun aloittaja Hyvä idea?
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkelispokkelis:
Minusta tuo voisi olla hyväkin idea! Salilla tuntuu tosiaan joskus että lihavat kulkevat vaivautuneina pitkin seiniä ja naamioituvat ylisuuriin mustiin t-paitoihin, jos ylipäätään uskaltautuvat salille ruuhka-aikoina.
Ruuhka-aikaan en mäkään tahdo salille mennä, ja kuljen seinän vieriä vaikken ylipainonen olekaan...
Tuskin ylipainoset pääsis sen enempää keskellä päivää (sillon kun on hiljasta ) salille kuin muunkaan kokoset. Enkä mä luopuis aamuvuoroistani millään, sillon on aikaa ja hiljasta :whistle:
 
Käyn salilla ihan kaikkien kilojeni kanssa. Ei kukaan ole mitään sanonnut saatikka ollut mua kohtaan niin että en siellä saisi käydä. Onnitteluja hyvästä valinnasta ja mukavasta harrastuksesesta on ihan vierailta tullut sillä jokainen on ekaa kertaa joskus salilla.
Minä en ainakaan suostu mihinkään piilotteluun.
 
vieras
Täällä on pyörinyt ihanaiset naiset-liikuntakurssi ylipainoisille naisille, missä on omia salivuoroja ryhmälle. Siellä tutustutaan useampiin lajeihin, vesijumpan aikaan uimahallissa on kyllä muitakin. Tarkoitus on löytää liikuntakipinä toisten samanlaisten seurassa, missä ei tarvitse itseään hävetä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täällä on pyörinyt ihanaiset naiset-liikuntakurssi ylipainoisille naisille, missä on omia salivuoroja ryhmälle. Siellä tutustutaan useampiin lajeihin, vesijumpan aikaan uimahallissa on kyllä muitakin. Tarkoitus on löytää liikuntakipinä toisten samanlaisten seurassa, missä ei tarvitse itseään hävetä.
Juuri tämmöisiä tarvittaisiin lisää.
 
tai ehkä niiden tuijottavien pitäis miettiä sitä miksi on tarve tollotella. niillähän se ongelma on eikä lihavilla.. siis että ärsyttää katsoa lihavaa tai tekevät lihavan liikkumisen epämukavaksi kuin tuijottavat. eikö kotona enää opeteta että on epäkohteliasta tuijottaa?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä se vaan niin on, että jostain ihmeen syystä lihavat tuoksahtavat aina hielle. En tiedä mistä johtuu mutta näin on.
Apua, vähänkö olet nolo, kuljet ihmisten ilmoilla tajuamatta että hielle haiset itsekin...
 

Yhteistyössä