Pitäisikö huolestua kun loppuraskaudessa paino putoaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Huomasin et tässä kohta kahden viikon aikana on paino pudonnut jo 1,5kg :/ Tänään menossa 36+1. Mitään oireita tai vaivoja ei ole, syön samalla tavalla, turvotustakin mun mielestä löytyy, mutta paino vaan putoaa :|

Mulla ei ekassa raskaudessa paino enää pahemmin noussut viimeisen kuukauden aikana. Olisi varmaan jopa laskenut, jos en olisi niin paljoa herkutellut. Nyt taas (rv37) paino on noussut parin viikon aikana pari kiloa, kun olen kerännyt nestettä. Eli raskaudet ovat erilaisia. Itse en huolestuisi, mikäli vauva liikkuu edelleen normaalisti.

Kiitos teille! En mieti enää koko asiaa. Olo on hyvä ja vauva liikkuu :) Oppaissa vaan kerrotaan kuinka painoa pitäisi loppuvaiheessa tulla näin ja näin paljon ja neuvolatätikin varoitteli et nyt vasta sitä painoa alkaakin tulemaan, joten huolestuin kun menikin päinvastoin :)

Mulla on kaikissa kolmessa raskaudessa painontulo hidastunut loppupuolella ja lopulta hieman myös pudonnut. Olen pienikokoinen enkä mahdu syömään enää lopussa kamalasti jne...

Yhteistyössä