Pitäisikö antaa olla vai yrittää kuitenkin? (Miehestä)

• Viestiketjun aloittaja Epätoivo
  • Ensimmäinen viesti
Epätoivo
Minulla ja vanhalla kaverillani tunteet lämpenivät siihen malliin, että päädyttiin viettämään yö yhdessä. Ja mähän menin sit ihastumaan häneen...

Ei ole ottanut yhteyttä minuun (enkä minä häneen), mutta mietin, että pitäisikö kokeilla onneaan, ja viestittää, että olisi mukava nähdä toistekin? Vai vaikuttaako siltä, että kyse oli vain yhden illan hairahduksesta.

Nana
Alkuperäinen kirjoittaja Epätoivo:
Minulla ja vanhalla kaverillani tunteet lämpenivät siihen malliin, että päädyttiin viettämään yö yhdessä. Ja mähän menin sit ihastumaan häneen...

Ei ole ottanut yhteyttä minuun (enkä minä häneen), mutta mietin, että pitäisikö kokeilla onneaan, ja viestittää, että olisi mukava nähdä toistekin? Vai vaikuttaako siltä, että kyse oli vain yhden illan hairahduksesta.
Jos ei mies ole ottanut mitään yhteyttä, niin en vaivautuis. Sen verran itsekunnioitusta pitää olla, että ei kenekään lahkeeseen tartu, ei sitä vähääkään.
Seuraavan kerran kun näette, niin näet, meneekö pakoon, onko kiinnostunut, mutta ei uskallus riitä, vai onko vailla toista panoa...

no
Kyllä mä laittaisin viestin että "olis kiva vielä tavata". Sittenhän se selviää että onko se kiinnostunut. Ei sellasia pelejä kannata alkaa pelaamaan.. jos oot kiinnostunut niin kerro se ja jää odottamaan vastausta.

Hopping
No mä taas olen sitä mieltä, etten häviä mitään jos ehdotat. Erityisesti kun olette vanhoja kavereita! Jos miestä ei kiinnosta muu kuin kaverisuhde, niin huomaat sen kyllä nopeasti, mutta et silti mielestäni menetä mitään kasvojasi, koska tehän olette kavereita jo vuosien takaa! :) Ja mies voi yhtälailla ajatella, ettei sinua kiinnostanut, eikä siksi ota yhteyttä...

Epätoivo
Niin joo, laittoi kyllä silloin samana päivänä kun "erottiin" yön jäljiltä, viestiä, että haluaisi jatkaa tätä. Mutta siis koska ei ole sen kummemmin laittanut muuta viestiä, olen tulkinnut, ettei sitten ollutkaan niin tosissaan. Ja mietin, onko pallo nyt ikään kuin minulla.

Nana
Niin joo, laittoi kyllä silloin samana päivänä kun "erottiin" yön jäljiltä, viestiä, että haluaisi jatkaa tätä. Mutta siis koska ei ole sen kummemmin laittanut muuta viestiä, olen tulkinnut, ettei sitten ollutkaan niin tosissaan. Ja mietin, onko pallo nyt ikään kuin minulla.
Siinä tapauksessa pallo on sulla. Siis ymmärsin aiemmin, ettei mitään viestiä ole tullut. Kai on sen jälkeen olettanut, ettei sinua kiinnosta...

Hopping
Etkö sitten vastannut siihen mitään??? Tottakai pallo on sinulla, jos et ole mitään vastannut. Mieshän on jo ilmaissut kiinnostuksensa! Luultavasti hän siellä harmittelee, ettei sinua kiinnosta...

Epätoivo
Alkuperäinen kirjoittaja srii:
Mitä vastasit silloin siihen viestiin? Onhan se sitten kiinnostunut.
Laitoin vain jotain tyyliin "ok", koska en tiennyt mitä sanoa. Niin, harmittaa, etten vastannut, että itsekin haluan jatkaa jne. Sitä osaa ihminen toisinaan olla niin tyhmä ja ajattelematon. :ashamed:

Mutta, ehkäpä on niin, että yrittänyttä ei laiteta. Sitä vain tosiaan pelkään, että olenko "roikkuja" tai nolaanko itseäni, jos viestittelen hänelle mitään. Jotenkin sitä aina olettaa, että se toinen kyllä ilmoittelee itsestään jos on tosissaan kiinnostunut.

vieras
Jotenkin sitä aina olettaa, että se toinen kyllä ilmoittelee itsestään jos on tosissaan kiinnostunut.
No miksi ajattelet noin vain miehen osalta?? Hänhän on jo ilmoitellut itsestään, nyt on sinun vuoro!

Epätoivo
Ok, kiitos teille! Laitan siis hänelle viestiä, kävi miten kävi.
Toivottavasti ei ole liian myöhäistä, ja toivottavasti hän ajattelee samoin kuin minä. Toivottavasti ylipäätään vastaa. :D Ihania, mutta niin kamalia teinifiiliksiä. ;)

Yhteistyössä