Ulvon =)Alkuperäinen kirjoittaja mä:Niin ja puuttu vielä tuo U-vokaali!!!Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:No O:lla sen pitäs ehdottomasti alkaa. Mut sit ei saa tehdä enempää lapsia, voi tulla nimenanto kinkkiseksi kun on a, e, i, o, y, ä, ö Yrjön, Ärjyn ja Örjyn
Orson,Ossian,Orton,...
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Arvin, Allan, Robin, Leon, Adin, Adrian, Alain, Alan, Alon, Alpin, Alvin, Amin, Amon, Ammon,
Näissä on kivoja..
Anan
(ANAN (1) m & f Western African
Means "fourth born child" in Akan.
ANAN (2) m Biblical
Means "cloud" in Hebrew... [more]
Liian ihmeellinen tuo Anan miun makuun..
Nathan, Andon, Arman, Arn, Aton, Ean, Edmon, Efrain, Egon, Elian, Elvin, Emilien, Kristian, Ewan, Ian, Owen, Rein, Simon
Mennee ehkä turhan itämaiseksi..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joko nimeä Aladdin on ehdotettu?
Just aloin tässä näitä maistelemaan ja tuumailemaan.Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:No onko yhtään kivaa vaihtoehtoa löytynyt
mun piti just sanoa samaa...aika karua tekstiä oon saanu mun ketjuihin. |O :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja mens world:jos ois neljäs tyttö tulossa niin ei varmaan kovin moni onnittelisi
Oikeassa elämässä minä saan kuulla (neuvolassa, lääkärissä, tutuilta, naapureilta jne), että "Oishan se voinu jo tyttö tulla teillekin..". Ei välttämättä muisteta onnitella raskaudesta lainkaan. Ja toisaalta se, että neljäs on jo tulossa, tuntuu olevan kauhistuksen aihe eikä siitäkään onnitella. Melkeinpä vois sanoa, että useammin "unohdetaan" onnitella mut tilannetta kyllä muistetaan muuten kauhistella ääneen.Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:mun piti just sanoa samaa...aika karua tekstiä oon saanu mun ketjuihin. |O :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja mens world:jos ois neljäs tyttö tulossa niin ei varmaan kovin moni onnittelisi
Heilille tsempit loppumetreille. nimivinkkejä en nyt oikein osaa sanoa. se Albin ois ollu söpö.
Nopeasti se aika menee ja vuosi vierähtää. :heart: Irvinistä on tullut ihana pikkutaaperoinen ja kohta hän pääseekin jo isoveljeksi. Vaikkei kyllä selkeesti vielä itse tajua siitä yhtikäs mitään.. Isommat veljet kyllä jo käsittää asian. =)Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Teille tulee neljäs poika :heart: Ihanaa =) Vastahan nää meidän viimevuoden huhtikuiset syntyi... tai ainakin musta tuntuu siltä =)
Musta toi Aidan sopisi hyvin teidän joukon jatkoksi. Ja tosiaan sinkkuelämää sarjassahan se aikoinaan oli.
|OAlkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Äippäpoililla yksi lääkäri tuumasi; Seuraavan on oltava jo tyttö sitten!
Se vähän särähti korvaan, kun ei tässä just nyt ole se seuraava ollut vielä mielessä... Kolme aikas pientä tässä samaan syssyyn syntynyt/syntymässä, toisaalta ei lapsiluku ehkä ole täysikään..Mutta ei tosiaan vielä seuraavasta haluaisi puhua.. :/Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:|OAlkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Äippäpoililla yksi lääkäri tuumasi; Seuraavan on oltava jo tyttö sitten!
miten joku voi luulla olevansa hauska tommosella heitolla? ja kun noita samanlaisia ääliöitä on paaaaaaaljon. :kieh:
Niin, tää on miun ehoton ykkössuosikkini. Mies ei vaan lämpene. :|Alkuperäinen kirjoittaja asdf:Elton