Pitäis ampua noi sudet!

No ei pidä varmaan paikkansa? Se ilves käsittääkseni on sen metsästysseuran tms. yhteinen. Kallon kai monesti saa ampuja? Vai? Ja myyntiin tarvii aina luvan.
No tietoni pitää paikkansa. Isäpuolellani on useampikin ilveksen nahka koristeena. Itseammuttuja lailisessa metsästyksessä. :D Samoin tiedän muitakin joillakin on. Joten pidän pääni tässä asiassa.
 
[QUOTE="Samu";30457371]Sulla on dogoja?[/QUOTE]

Ei ole, mutta kaverilla on.

Ymmärrän kyllä sun pointin.
Harmittavaa on jos koira menee vääriin käsiin.:|
Mikä tahansa (ei nyt välttis ne rotan kokoset) koira tappaa lapsen tai aikuisenkin, jos on vajakki, tai saatu omilla metodeilla vajakiks.

Koira-ajokortti olis hyvä.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
"Samu"
Ei ole, mutta kaverilla on.

Ymmärrän kyllä sun pointin.
Harmittavaa on jos koira menee vääriin käsiin.:|
Mikä tahansa (ei nyt välttis ne rotan kokoset) koira tappaa lapsen tai aikuisenkin, jos on vajakki, tai saatu omilla metodeilla vajakiks.

Koira-ajokortti olis hyvä.
No mun mielipiteet kaikenlaista koiranjalostusta kohtaan taitaa olla sellasia joista olisit toista mieltä.
Tiedätkö yhtään, kuinka monta dogojen kasvattajaa on Suomessa? Itse tunnen yhden.
 
[QUOTE="Samu";30457458]No mun mielipiteet kaikenlaista koiranjalostusta kohtaan taitaa olla sellasia joista olisit toista mieltä.
Tiedätkö yhtään, kuinka monta dogojen kasvattajaa on Suomessa? Itse tunnen yhden.[/QUOTE]

No meidän ajatukset eivät sitten tiettävästi tule kohtamaan, turha kai tässä on väitellä.:D
 
Ei ole, mutta kaverilla on.

Ymmärrän kyllä sun pointin.
Harmittavaa on jos koira menee vääriin käsiin.:|
Mikä tahansa (ei nyt välttis ne rotan kokoset) koira tappaa lapsen tai aikuisenkin, jos on vajakki, tai saatu omilla metodeilla vajakiks.

Koira-ajokortti olis hyvä.
Koirakorttia minäkin kannatan.

Jotkut rodut tuppaa olemaan niitä joita hankitaan peniksenjatkeeksi. Se ei ole rotuvika vaan ajatusvamma.

Tossa just kävin lähikaupalla, niin nuori neito ulkoilutti todella hyvin koulittua dobberia. On kaunista katseltavaa kun hihna oikeesti on vain muodon vuoksi.

Kaupan eteen sit kaljaostosten ajaksi oli sidottu rottiksen kaltainen. Joka meinas hyökätä mun päälleni kun lähestyin kaupan ovea. Mulle se ja sama, koska en mitään itteäni pienempää pelkää, mut kouluttamaton ja agressiivinen koira ny vaan ei ole kannatettava asia.

Dobberit ja rottikset ovat mitä parhaimpia lapsiperhekoiria.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Olen kaks kertaa joutunu tappeluksiin koiran kanssa.
Ilkeitä tapahtumia ja toivottavasti koiran ei käyny huonosti.
Itte selvisin revityllä takilla ja housupyykillä.

Koulittua poliisi- tai suojelukoiraa vastaan voisin hetken miettiä.

Yksinäinen susi ei o ongelma. Susilauma taas pistää toivomaan, että lähistöllä on puu johon on helppo kiivetä.
 

Yhteistyössä