pitääköhän sitä ottaa muutama maitotonkka vettä himokselle

"argh"
Mä en lähtisi Himoksen mökkeihin enää ikinä. Ihan kusetuslafka koko paja. Kahteen kertaan olen ollut ja ei ole ollut sitä mitä on pitänyt olla. Aiheesta on valitettu jopa kuluttaja-asiamiehen kanssa ja asiat edennyt niin pitkälle et Himos maksanut korvauksia rutkasti enemmän kuin vaatimus on ollut. Siellähän pestään kädet kaikeasta, Ei kuulemma ole heidän vika.
 
"xXx"
Noh, juhannuksena siellä on porukka saunonut ja lotrannut todennäköisesti 24/7 niin ei ihme kun on kesken loppunut. Ja olen 100% varma että mökeissä on ollut enemmän ihmisiä kuin pitäisi, ainakin niinä vuosina kun me siellä oltiin (10 vuotena), oli 6 hengen mökeissä järjestään 10hlöä. Eli kapasiteetti on ylittynyt roimasti. Iskelmät on sen verran rauhallisemmat bileet, että veden loppumisen vaara on pienempi. Vaan toki mahdollinen, kun on mökkejä rakennettu lisää järjestelmiä kehittämättä samalla.
 
[QUOTE="xXx";28645147]Noh, juhannuksena siellä on porukka saunonut ja lotrannut todennäköisesti 24/7 niin ei ihme kun on kesken loppunut. Ja olen 100% varma että mökeissä on ollut enemmän ihmisiä kuin pitäisi, ainakin niinä vuosina kun me siellä oltiin (10 vuotena), oli 6 hengen mökeissä järjestään 10hlöä. Eli kapasiteetti on ylittynyt roimasti. Iskelmät on sen verran rauhallisemmat bileet, että veden loppumisen vaara on pienempi. Vaan toki mahdollinen, kun on mökkejä rakennettu lisää järjestelmiä kehittämättä samalla.[/QUOTE]niinpä, ei se ihan järjestäjien syy ole, kyllä se on ihmisten omaakin syytä, kun mökkeihinn menee ylimääräisiä ihmisiä
 

Yhteistyössä