Pitääkö paikkansa etttä jotkut eivät kehtaa laittaa lapselle yleiselle paikalle

  • Viestiketjun aloittaja citymum
  • Ensimmäinen viesti
Meijän neuvolantäti sano aikanaan, jotta häntä huvittaa kattella, kon muksu tuuaan odotusaulaan niinkon olis häihin menossa, vaikka tulee tarkastuskäynnille neuvolaan.
Rumat ne vaatteilla koreilee... :whistle:
 
zippel
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Meijän neuvolantäti sano aikanaan, jotta häntä huvittaa kattella, kon muksu tuuaan odotusaulaan niinkon olis häihin menossa, vaikka tulee tarkastuskäynnille neuvolaan.
Rumat ne vaatteilla koreilee... :whistle:
Ompas epäammattimaista haukkua asiakkaita noin.

Itelle on äpaketin vaatteet kelvannu ja kakkosen kanssa sitä niin ei enää ees jaksanut ja ehtinyt pelleillä vaatteilla. Kunhan on puhasta päällä ja sopivan kokoista niin saa kelvata.

Toisaalta mulle on yks ja sama jos jonkun mielestä on noloa käyttää "julkisesti" äpaketin kamppeita. Ite en tuollaista arvomaailmaa oikeen käsitä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi joku ottaa pakkauksen jos ei tykkää siellä olevista vaatteista? Ihme porukkaa...
Mä halusin sen makuupussin, sekä toppahaalarin joka kertoo mitä vuosimallia vaavi on :). Myös peitto ja täkki oli tervetulleita. Vaatteista osa oli ihan suloisia, osa vähemmän suloisia, mutta kaikkia käytettiin: kotivaatteina. Ns. julkisille paikoille laitettiin jotain erityylistä vaatetta vauvalle.
Sitäpaitsi, sitä nyt vaan on enemmän raskaana kun saa käydä postista hakemassa äitiyspakkauksen =).
 
Joo kyl mä tiedän pari mammaa jotka ei "kehdanneet" pukea vauvalle äp:n vaatteita esim. neuvolaan... Ettei kukaan ajattelisi ettei tuolla kyseisellä perheellä ole varaa ostaa rytkyä kaupasta :xmas: Ei kyllä ole tullut mulle moinen mieleenkään kun olen nähnyt vauvan äp:n kamppeissa...
 
zippel
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Joo kyl mä tiedän pari mammaa jotka ei "kehdanneet" pukea vauvalle äp:n vaatteita esim. neuvolaan... Ettei kukaan ajattelisi ettei tuolla kyseisellä perheellä ole varaa ostaa rytkyä kaupasta :xmas: Ei kyllä ole tullut mulle moinen mieleenkään kun olen nähnyt vauvan äp:n kamppeissa...
Kuulostaa minusta epävarmoilta vanhemmilta. Onko kenties ekat lapset kyseessä näillä äideillä?

 
Alkuperäinen kirjoittaja zippel:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Joo kyl mä tiedän pari mammaa jotka ei "kehdanneet" pukea vauvalle äp:n vaatteita esim. neuvolaan... Ettei kukaan ajattelisi ettei tuolla kyseisellä perheellä ole varaa ostaa rytkyä kaupasta :xmas: Ei kyllä ole tullut mulle moinen mieleenkään kun olen nähnyt vauvan äp:n kamppeissa...
Kuulostaa minusta epävarmoilta vanhemmilta. Onko kenties ekat lapset kyseessä näillä äideillä?
Itse asiassa kyseessä olivat toiset lapset...
 
Mun mielestä yksi suloisimista vauvanvaatekappaleista oli just pakkauksesta! Lisäksi kakkosella käytettiin sekä ykkösen vanhoja pakkausvaatteita, serkulta perittyjä pakkausvaatteita ja isosiskon vaaleanpunaisia pojalla.
Niin ja toka käytti ekan äp-haalaria...
 
Alkuperäinen kirjoittaja zippel:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Meijän neuvolantäti sano aikanaan, jotta häntä huvittaa kattella, kon muksu tuuaan odotusaulaan niinkon olis häihin menossa, vaikka tulee tarkastuskäynnille neuvolaan.
Rumat ne vaatteilla koreilee... :whistle:
Ompas epäammattimaista haukkua asiakkaita noin.

Itelle on äpaketin vaatteet kelvannu ja kakkosen kanssa sitä niin ei enää ees jaksanut ja ehtinyt pelleillä vaatteilla. Kunhan on puhasta päällä ja sopivan kokoista niin saa kelvata.

Toisaalta mulle on yks ja sama jos jonkun mielestä on noloa käyttää "julkisesti" äpaketin kamppeita. Ite en tuollaista arvomaailmaa oikeen käsitä.
Ei se ollut haukkumista, se oli totuus :D .
 

Yhteistyössä