Pitääkö paikkaansa? (gracon matkarattaista)

no voi helvetti, miten mä en tommosta aikasemmin tienny :eek: mä oon luullu et siihen käy vaan se kaukalo!! V*ttu mä oon tyhmä! Niillähän on ihan älyttömön pitkä käyttöikä??
Onko ne muuten hyvät rattaat? Siis silleen että kaupungilla pärjää?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vadelma ballerina:
no voi helvetti, miten mä en tommosta aikasemmin tienny :eek: mä oon luullu et siihen käy vaan se kaukalo!! V*ttu mä oon tyhmä! Niillähän on ihan älyttömön pitkä käyttöikä??
Onko ne muuten hyvät rattaat? Siis silleen että kaupungilla pärjää?
Ne on tilavat, mukava työntää ja halvat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vadelma ballerina:
paitsi että hei.. tuotetiedoissa sanotaan että max 15 kg, niin onko se sen vauvan ja kaukalon yhteispaino? et se kaukaloki lasketaan siihen painoksi?
Ei se ole tarkkaa. Mulla oli kaukalo ja vauva ja hoitolaukku ja ostoksia (parhaillaan jopa 3 räsymattoa) pakattuna niiden kärryjen päälle. Hyvin kestää.
 
vieras
öö,miten toi tulee muka yllätyksenä.meinasitko että ne rattaat on sitten käyttökelvottomat kun kaukalo jää pieneks :D anteeks mutta pisti naurattamaan,siis rattaat kun rattaat lisänä vaan että saa kaukalonkin niihin käymään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
öö,miten toi tulee muka yllätyksenä.meinasitko että ne rattaat on sitten käyttökelvottomat kun kaukalo jää pieneks :D anteeks mutta pisti naurattamaan,siis rattaat kun rattaat lisänä vaan että saa kaukalonkin niihin käymään.
siis kyllä mä luulin että ne on vaan sille kaukalolle eikä sitä muuten voi käyttää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vadelma ballerina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
öö,miten toi tulee muka yllätyksenä.meinasitko että ne rattaat on sitten käyttökelvottomat kun kaukalo jää pieneks :D anteeks mutta pisti naurattamaan,siis rattaat kun rattaat lisänä vaan että saa kaukalonkin niihin käymään.
siis kyllä mä luulin että ne on vaan sille kaukalolle eikä sitä muuten voi käyttää.
Niitä kai myydään jollain muulla merkillä juuri sellaisia ns. runkoja kaukalolle. Siihen on kaikki kopat ja ratasosat myytävänä erikseen kai. Tiedän mitä tarkoitat. Olikohan Tanja Karpelalla juuri sellainen, kun tuli sairaalasta. Jotenkin on kuva syöpynyt päähäni :LOL:
 

Yhteistyössä