Pitääkö menneisyydestä kertoa?

• Viestiketjun aloittaja galluppia
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="jaahas";28887377]Ei kiinnosta kenenkään lompakko. Mulle luottotiedottomuus kertoo huonosta elämänhallinnasta ja se kyllä kiinnostaa jos aikoo toisen kanssa elää. Mulla on ollut vakityö ja omistusasunto jo kauan ennen miestäni, joten elättäjää en kaipaa.[/QUOTE]

Samoin täällä, minä en todellakaan tarvitse elättäjää enkä myöskään halua alkaa elättämään mitään luottotiedotonta siipeilijää.

"vieras"
Jaa. Elämä on valintoja. Maa on täynnä konkurssin tehneitä yrittäjiä ja työttömäksi joutuneita, joilla se oma talous ei ole, eikä pitkään aikaan tule olemaan kunnossa.

Mulla taas nounoun puolelle menee naarasotus jota kiinnostaa lompakkoni paksuus ja luottokelpoisuuteni. Miksi huolisin kalliin amatöörin, kun ammattilaisiakin on saatavilla?
Mä en alkaisi rakentamaan yhteiselämää ja perustamaan perhettä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei esimerkiksi saisi asuntolainaa tai jonka tuloista menisi merkittävä osa vanhoihin velkoihin.

"vieras"
Tämäkin vähän riippuu asiasta. Mieheni lapsuudessa oli vaikeita kokemuksia, väkivaltaa ym. joista hän ei kertonut. Asia lipsahti häneltä vahingossa sitten erään riidan päätteeksi. Olin aiemmin ihmetellyt kun hän saattoi itsekseen hermostua mielestäni ihan kummallisista asioista. Siinä sitten selvisi, että lapsuuden kokemuksilla oli osuutta asiaan. Tämän kun olisin tiennyt aiemmin, olisin osannut suhtautua moneen asiaan toisin.

loppasuu
EI. Tai itse en ainakaan kerro enää. Sen verran vittumaisesti ne saa takaisin silmille riitatilanteissa että samaa virhettä en tee toista.
Luojan kiitos meillä ei seitsemän vuoden aikana olla riitatilanteessa koskaan menty henkilökohtaisuuksiin, toisen menneisyyteen tai ominaisuuksiin.

Minä aina tuppaan unohtamaan, miten onnekas oonkaan. Ja minä olen kertonut kaiken.

Yhteistyössä