Pitääkö Cittarin LELUPARAATIIN päästäkseen olla joku lappu mukana???

  • Viestiketjun aloittaja kuka menossa
  • Ensimmäinen viesti
Anu-78
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No hitsi kun ei mulle ole tullut kutsua kun on mainoskielto!
Millanen se oli se kutsu?
eli mulle tuli omalla nimellä varustettunu citymarket/plussa kutsu sinne ja siinä oli 10kpl kuponkeja joilla saa sit alennuksia leluista ja siel on myös kaks matka arvontaa sekä joulupukki, ja mulla luki vielä tossa kutsussa näin: paikalle on kutsuttu vain parhaat asiakkaamme ja yhteistyökumppanit.
 
ellu
eikös se mainos oo tullut niille joile tulee muutenkin mainoksia nimellä sittarista.siis lasten juttuja.. "kanta-asiakkaille"
toivottavasti sitä kutsua ei tarvi huomenna mukaan. meillä jätkä kerkes tuhoamaan sen onneksi sain arpaliput pelastettua
 
Alkuperäinen kirjoittaja ellu:
eikös se mainos oo tullut niille joile tulee muutenkin mainoksia nimellä sittarista.siis lasten juttuja.. "kanta-asiakkaille"
toivottavasti sitä kutsua ei tarvi huomenna mukaan. meillä jätkä kerkes tuhoamaan sen onneksi sain arpaliput pelastettua
meinaatko sitä lorumaa kerhoa? me kuulutaan kanssa siihen,mutta ei ole tullut sieltä pitkään aikaan mitään.
 
vieras
Tulee meille yleensä cittarista postia ja myös ollaan osteltu paljon leluja ja vaatteita... mutta ei meille tosiaan tuollasta oo tullut.. Olikos siellä sitten hyviä tarjouksia?
 
Ei ole meille tullut kutsua, vaikka on plussa kortti ja kuulutaan naperokerhoon.

Kodin ykköseen olen joskus saanut vastaavan tyyppisen kutsun. Siellä ei ainakaan keneltäkään kyselty kutsujen perään, vaan kaikki jotka älysivät olla paikalla paria tuntia ennen kauppojen avaamista, pääsivät sisälle. Tarjouskuponkeja 'kutsuttomilla' ei tietenkään ollut.
 
UHU
400 ensimmäistä saavat yllätyskassin ja siinä lukee 1kpl/kutsu/perhe. Muualla ei kai lukenut, että kutsua tarvisi mukaan. Alennuksia oli mm. EA:n pelit -30% Barbit, ficher price ja hotwheels -20% Briostakin oli joku tarjous jne. Alennukset saa vain mukana tulleella kupongilla.

 
Anu-78
niin ja noi alennukset on vaan ja ainoastaan huomenna voimassa kello 14 asti, et muutama kuponki meillä tulee käytettyä :)

muoks. siis noi alennukset on vaan plussakortilla kun sitä muistaa näyttää
 

Yhteistyössä