pitääköhän ne mua lääkärissä tyhmänä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:/

Vieras
kyselin jo aamulla,mut oon nyt yrittäny antaa tolle 1,5v kaikkea mahdollista se kyllä ottaa juomaa ym,mut kaikki tulee oksennuksena n.3-5 min syönnin jälkeen. äsken söi pari murusta leipää ja ne tuli jo ulos ja sit tuli pillimehu heti. kuumetta oli 37.4 tai siis lämpöä. ollu siis jo 3 päivää tämä. mun mielestä tosi hiljainen ja koko ajan hakeutuu lepoon ja kävelee voimattomasti. yleensä touhukas ja äänekäs kalattaja...käskeeköhän ne vaan kotiin sit ja sanoo vaan et anna juotavaa...ym.. osmosalia en saa alas menemään kuin ihan vähän ja sekin tuli heti ulos. aivan kalpea. pitäskö mennä sinne lääkäriin nyt?

Lääkäriin mars. Mitä väliä sillä on pitääkö sua joku tyhmänä. Vaadit lapsellesi hoitoa, koska eihän tuollainen ole normaalia että kolmatta päivää tulee kaikki ulos. Lapsi kuivuu.

no mä nyt soitan sinne päivystykseen. tuun sit kertoon mitä ne sano. sielä on vaan niin tympeitä akkoja aina. kun sanon et on vähän pysyny sisällä niin sanoo et ei tarvi tulla. noh,katotaan mitä nyt sanoo! tuun kohta ilmoittaan.

meillä oli vasta oksennustauti pojalla joka kesti viikon.. mikään ei oikein pysyny sisällä ja ripuli oli.. vähän kerrallaan sai mehua pysymään sisällä jos joi vain yhden kulauksen kerralla.. mut siis meitä ei otettu lääkäriin vaikka poika oliki huomattavasti hiljaisempi kuin normaalisti.. päivystyksen hoitajaki sano vaan että väkisillä sormet kurkkuun ja pakkosyöttää, että saa jotain ees kurkusta alas.. :( kauhea neuvo kyllä oli...

sinuna menisin ettei vain kuivu liikaa.. ja vaadi hoitoa...

[QUOTE="sanna";24132539]millon toi alkoi? jos vasta tänään niin en veisi[/QUOTE]

Jos lukee tuon avausviestin, niin sieltä se selviää.

Muutaman päivän jo kestänyt.

[QUOTE="hopi";24132534]Kiva juttu, että ottivat sinut tosissaan. Toivottavasti tyttösi saa apua ja menee nopsasti ohi.[/QUOTE]

poika on kyseessä. päästiin heti verikokeisiin ja tulokset oli normaalit,mut paino oli laskenu 5%. niin jos iltaan mennessä ei ala pysyä mikään sisällä niin pitää mennnä oysiin nesteytykseen:(.