V
vierailija
Vieras
Tämän päiväisen riidan jälkeen en voi luottaa, että mieheni pitäisi herheemme puolia tilanteessa, kuin tilanteessa. Kerroin miehelle tilanteesta, jossa vieraan lapsen äiti oli väkisin vetänyt yleisessä käytössä avoimessa päiväkodissa olleen lelun lapseni kädestä, kun lapseni oli mennyt ottamaan tämän vieraan lapsen kädestä lelun. Tämä kaikki tapahtui muutamassa sekunnissa. Vastaavaahan sattuu päiväkodeissa päivittäin useilla lapsilla ja yleensä tilanne hoidetaan puhumalla lapsille, ettei toisen kädestä saa ottaa lelua. Nyt kumminkin tämä toinen äiti toimi mielestäni väärin repiessään lelun lapseni kädestä väkisin. Itse juoksin samassa väliin ja komensin omaa lastani, ettei saa ottaa lelua toiselta. Toimin siis oikein. En edes rähjännyt toiselle äidille tästä väkisin kädestä otosta, vaikka mieli olisi tehnyt. Pidin silti asiallisen linjan ja toimin oikein. Nyt kun kerroin tapauksesta miehelleni, joka ei siis ollut tapahtumapaikalla, eikä tiedä saati tunne tätä toista naista, asettui mieheni tämän toisen naisen puolelle sanoen tämän naisen tehneen aivan oikein! Mieheni ei siis puolusta minua ja lastaan!? Olen tästä todella tyrmistynyt. Miten voin enää luottaa mieheen, että hän pitäisi oman perheen puolia? Miten saan miehen ymmärtämään, että oman perheen kuuluisi vetää yhteen hiileen?