E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Minä ainakin puhdistan. Olen jotenkin hysteerinen tuollaisen hygienian kanssa. Upotan ne desinfiointinesteeseen ja lävistyskorut aina keitin myös.
Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Minä ainakin puhdistan. Olen jotenkin hysteerinen tuollaisen hygienian kanssa. Upotan ne desinfiointinesteeseen ja lävistyskorut aina keitin myös.
Desinfiointinesteeseen upottaminen tai keittäminen on riittävä puhdistus lävistyskoruihin, molempia ei tarvita. Ja korvakorut on lävistyskoruja myös. Jos reikä on hyvin parantunut ja ehjä, niin pesukin riittää.
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Minä ainakin puhdistan. Olen jotenkin hysteerinen tuollaisen hygienian kanssa. Upotan ne desinfiointinesteeseen ja lävistyskorut aina keitin myös.
Desinfiointinesteeseen upottaminen tai keittäminen on riittävä puhdistus lävistyskoruihin, molempia ei tarvita. Ja korvakorut on lävistyskoruja myös. Jos reikä on hyvin parantunut ja ehjä, niin pesukin riittää.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mari -76:Ja tuleehan niitä koruja kokeiltua korviin desinfioimatta jo kaupassakin.
Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Minä ainakin puhdistan. Olen jotenkin hysteerinen tuollaisen hygienian kanssa. Upotan ne desinfiointinesteeseen ja lävistyskorut aina keitin myös.
![]()
No mikä se korvakoru sitten on? Mikä sitten on se lävistys? Siis käsittääkseni lävistys on nimitys sille, kun jokin ruumiinosa lävistetään ja siihen laitetaan koru. Siis esim. korvaan lävistetään reikä ja siihen laitetaan korvakoru, korvalävistys.. Korjaa ihmeessä jos sulla on jotain sisäpiiritietoa?